Δεν δόθηκαν απαντήσεις σε προβλήματα όπως η κάλυψη των κενών και το ασφαλιστικό και συνταξιοδοτικό από τον υπουργό Παιδείας στη χθεσινή συνάντηση με την ΟΛΜΕ γιατί η συζήτηση διακόπηκε από ομάδα εκπαιδευτικών.
Σε δελτίο τύπου, το υπουργείο Παιδείας αναφέρει ότι κατά τη διάρκεια των επαφών τόσο στο γραφείο της ΟΛΜΕ όσο και της ΔΟΕ μια μικρή ομάδα συνδικαλιστών του ΠΑΜΕ ύψωσαν πανό και προσπάθησαν να ματαιώσουν τη συνάντηση επαναλαμβάνοντας διαρκώς συνθήματα και διακόπτοντας τη συζήτηση. Ο Υπουργός Παιδείας είπε: «Κάποιοι έδειξαν με τη στάση τους, ότι δεν θέλουν διάλογο. Κάνουμε έκκληση να μην ισοπεδώσει κανείς την κατάσταση στη παιδεία γιατί έτσι απαξιώνεται το δημόσιο σχολείο. Τα προβλήματα στα σχολεία είναι γνωστά και αντιμετωπίζουμε».
Οι συγκεντρωθέντες εκπαιδευτικοί είχαν ως πρωταρχικά τους αιτήματα τους διορισμούς, τονίζοντας ότι ένα μήνα μετά την έναρξη του σχολικού έτους υπάρχουν πολλά σχολεία με μεγάλο αριθμό ελλείψεων εκπαιδευτικών.
Για το φλέγον θέμα των κενών ο υπουργός Παιδείας ανέφερε ότι θα προσληφθούν μέχρι το τέλος του σχολικού έτους 18.500 αναπληρωτές, σημειώνοντας ότι τις επόμενες μέρες θα γίνουν 6.500 προσλήψεις. «Θα υπάρξουν κενά, ωστόσο είναι αντιμετωπίσιμα. Δεν υποστηρίζουμε ότι με τις προσλήψεις θα καλύψουμε το πρόβλημα της ανεργίας», δήλωσε ο κ Φίλης προσθέτοντας ότι τα κενά τα κληρονομήσαμε δεν τα δημιουργήσαμε. Κάνουμε κατά προτεραιότητα τις απαραίτητες κινήσεις ώστε να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα που έχουν συσσωρευτεί κατά τη διάρκεια της προηγούμενης δεκαετίας.
Για τους μόνιμους διορισμούς ο υπουργός δήλωσε πως «δεν ξεχνάμε ότι υπάρχει το πλαίσιο του οικονομικού δημοσιονομικού καταναγκασμού το οποίο εμποδίζει να ικανοποιήσουμε την λογική αξίωση της στελέχωσης εκπαίδευσης με μόνιμο προσωπικό. Ανάμεσα στους πρώτους μόνιμους διορισμούς θα είναι και οι εκπαιδευτικοί».
Για τη χθεσινή συνάντηση η ΟΛΜΕ εξέδωσε ανακοίνωση, αναφέροντας μεταξύ των άλλων ότι ενέργειες σαν αυτές, που εκμεταλλεύονται τα εκρηκτικά προβλήματα της εκπαίδευσης, των μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών, στόχο έχουν τη στείρα επικοινωνιακή αντιπολιτευση που όχι μόνο δεν βοηθάνε τον αναγκαίο διάλογο, αλλά απαξιώνουν και ακυρώνουν τα θεσμικά συνδικαλιστικά όργανα, πλήττοντας την αξιοπιστία τους στην συνείδηση των συναδέλφων και τον ίδιο το συνδικαλισμό.
«Επί της ουσίας, δεν δόθηκε η δυνατότητα στο ΔΣ της ΟΛΜΕ να θέσει στον Υπουργό το σύνολο των εκπαιδευτικών προβλημάτων που απασχολούν το δημόσιο σχολείο και να υπάρξουν από την πλευρά του συγκεκριμένες απαντήσεις και δεσμεύσεις» υπογραμμίζει η ΟΛΜΕ.
Καλόγηρος Βασίλειος