Ένας ιδιοκτήτης εστιατορίου στην Κρήτη κατηγόρησε ένα ζευγάρι Βρετανών που έκανε διακοπές ότι αρνήθηκε να πληρώσει τους λογαριασμούς του σε τουλάχιστον τρία μέρη, γράφει η βρετανική Mirror. Το άγνωστο ζευγάρι λέγεται ότι παρήγγειλε γεύματα σε τρία εστιατόρια, αλλά αφού τελείωσε στη συνέχεια διαμαρτυρήθηκε δυνατά για το φαγητό, πριν φύγει χωρίς να πληρώσει για το φαγητό.
Ο άνδρας και η γυναίκα πιστεύεται ότι πρέπει να έχουν προβεί σε παρόμοιες καταγγελίες σε όλο το ελληνικό νησί, σημειώνει το δημοσίευμα.
Ένα μέλος του προσωπικού του εστιατορίου μοιράστηκε την οργή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γράφοντας: «Προσέξτε αυτό το ζευγάρι. Αφού τελείωσαν το γεύμα τους, αρνούνται να πληρώσουν τον λογαριασμό. Είμαστε το τρίτο εστιατόριο μέχρι στιγμής όπου έχουν δοκιμάσει αυτή την τακτική.
Είναι καλό εστιατόριο, οι ιδιοκτήτες στο χωριό επικοινωνούν μεταξύ τους, ώστε να ξέρουμε τι να περιμένουμε».
Ένας έκπληκτος πελάτης απάντησε: «Γιατί αρνήθηκαν να πληρώσουν, δεν μπορεί να ήταν δυσαρεστημένοι με το φαγητό γιατί είναι απολύτως υπέροχο».
Η ανάρτηση είχε αρχικά αναρτηθεί σε μια τοπική σελίδα στο Facebook. Περίπου 200 άτομα απάντησαν με την πλειοψηφία να στηρίζει τα εστιατόρια που ισχυρίζονται ότι επηρεάζονται. Ένα άτομο ανέφερε στην ανάρτηση: «Πόσο αηδιαστικό. Πώς μπορεί κάποιος να κάνει κάτι τέτοιο στους υπέροχους ανθρώπους της περιοχής. Είναι άνθρωποι σαν κι αυτούς που βγάζουν κακό όνομα στους Άγγλους. Βλέπω ότι έχει κοινοποιηθεί στις αναρτήσεις στις οποίες είμαι μέλος».