Την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος τελικός της δεύτερης δράσης ανοιχτής καινοτομίας στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης», υπό τη διοργάνωση της εταιρείας τεχνολογίας και καινοτομίας Crowdpolicy και την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, παρουσία θεσμικών εκπροσώπων, στο ξενοδοχείο Ηyatt Regency Thessaloniki.
Mετά από ένα 6μηνο πρόγραμμα επιχειρηματικής επιτάχυνσης, οι 5 ομάδες που διακρίθηκαν τον Απρίλιο παρουσίασαν τις ιδέες τους και έκλεψαν τις εντυπώσεις όλων των παρευρισκομένων. Νικήτρια ομάδα, αποσπώντας το μεγάλο έπαθλο των 40.000€ για την επικοινωνιακή υποστήριξη και προώθηση της ιδέας της, καθώς και 5.000€ σε μετρητά, αναδείχθηκε η «Dataphoria», η οποία αποτελείται από τον Αναστάσιο Σταμάτη και τη Φένια Σούρλα. Η ιδέα αφορά σε Analytics-as-a-Service υπηρεσίες για εταιρείες και οργανισμούς ώστε να μετρήσουν, να επιταχύνουν και να αναδείξουν τη μετάβασή τους προς την αειφορία. Σκοπός της ομάδας είναι να εισαγάγει την αειφορία στο DNA κάθε επιχείρησης, κάθε πόλης, επιτυγχάνοντας τη μετάβαση σε ένα βιώσιμο μέλλον.
«Το Sustainability Hackathon για εμάς αποτελεί μια «πράσινη» πρωτοβουλία που έχει ουσιαστικό και συμβολικό χαρακτήρα. Είναι ταυτόχρονα μήνυμα προς κάθε stakeholder αλλά και εταιρική δέσμευση απέναντι στην κοινωνία και στο περιβάλλον. Γιατί, μέσα από σημαντικές συνέργειες ανάμεσα στον ιδιωτικό τομέα και στην πολιτεία αναδεικνύουμε, όλοι μαζί, τη σημασία της βιώσιμης ανάπτυξης για το κοινό μας μέλλον. Ως Όμιλος Schwarz και ως Lidl, οργανισμοί με παγκόσμιο επιχειρηματικό αποτύπωμα, επενδύουμε σταθερά σε καλές πρακτικές, στην Ελλάδα και στον κόσμο, ανταποκρινόμενοι στις προκλήσεις της νέας εποχής», ανέφερε κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο Martin Brandenburger, Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς.
«Όλες οι ομάδες με τις πρότυπες εφαρμογές τους αξιοποιούν την τεχνολογία, για να συμβάλλουν σε μια βιώσιμη καθημερινότητα. Για εμάς στη Lidl Ελλάς, το να μπορείς να μετατρέψεις την πρόκληση της βιώσιμης ανάπτυξης σε πρακτική προόδου είναι επίτευγμα ζωής, που οδηγεί με σιγουριά στη συλλογική ευημερία. Είμαστε υπερήφανοι που ευαισθητοποιούμε, κινητροδοτούμε και γινόμαστε καταλύτης βιώσιμης προοπτικής, στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο», είπε χαρακτηριστικά η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς.
Η Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου, Εκτελεστική Διευθύντρια του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη, τόνισε: «Η ανάγκη για ενσωμάτωση των αρχών της βιωσιμότητας στη ζωή μας γίνεται αντιληπτή από όλο και περισσότερους φορείς, επιχειρήσεις, οργανισμούς και πολίτες. Η πρόκληση είναι να βρούμε τους τρόπους με τους οποίους οι αρχές της βιωσιμότητας θα εμπεδωθούν στην πράξη. To Sustainability Hackathon έδωσε την ευκαιρία σε δημιουργικές ομάδες να αξιοποιήσουν την καινοτομία και την τεχνολογία, προτείνοντας εφαρμόσιμες λύσεις βιωσιμότητας για το κοινό καλό».
Την οπτικοακουστική κάλυψη του τελικού, καθώς και την τεκμηρίωση του Sustainability Hackathon στο σύνολό του, ανέλαβε ο γνωστός κινηματογραφιστής Σωτήρης Δανέζης.
Περισσότερες πληροφορίες για τη δράση θα βρείτε στο corporate.lidl-hellas.gr/sustainability-hackathon.