Στην προηγούμενη καμπάνιας της LeasePlan, η διαφημιστική imba παρουσίασε τον επαγγελματία που έχει πάρει επαγγελματικό αυτοκίνητο leasing και θέλει να το μοιραστεί με όλο τον κόσμο. Στην καινούργια καμπάνια, η imba ξαναφέρνει σε πρώτο πλάνο τον επαγγελματία, για να μοιραστεί όλα τα χαρακτηριστικά και τα οφέλη τής μίσθωσης αυτοκινήτου από τη LeasePlan, με τον ίδιο ενθουσιασμό και την ίδια ενέργεια.
Η καμπάνια αποτελεί direct sequel με τον πρωταγωνιστή (Ζήση Ρούμπο) να έχει βρει με κάποιον ανεξήγητο τρόπο τον πρώην συμπρωταγωνιστή του (Θωμά Ζάμπρα) στο σπίτι του, και να του εξηγεί πως πλέον το leasing είναι απλό και είναι για όλους, επαγγελματίες και ιδιώτες. Κεντρικό μήνυμα: Όλα για το leasing και leasing για όλους. Η δράση εκτυλίσσεται, για ακόμα μια φορά, σε χιουμοριστικά πλαίσια και με έναν μοναδικό τρόπο, ο ίδιος από καταναλωτή, καταφέρνει να γίνει ο πιο ενθουσιώδης εκπρόσωπος της LeasePlan.
Η επικοινωνία πλαισιώνεται με digital υλικά στα social media, με ραδιοφωνική παρουσία αλλά και με sponsored ενέργεια.
Όπως είπε ο Γιάννος Ζαφείρης, Marketing Manager της LeasePlan, “Βασιστήκαμε στην εξαιρετική δουλειά των προηγούμενων χρόνων, εμπιστευτήκαμε τη δημιουργικότητα της ομάδας της imba και δημιουργήσαμε μια φρέσκια phygital καμπάνια που μιλά με αμεσότητα και χιούμορ για το αυτονόητο: ότι το leasing είναι για όλους και η LeasePlan είναι η ολοκληρωμένη και πληρέστερη επιλογή για επαγγελματίες και ιδιώτες”, ενώ ο Head Creative της imba, Γιάννης Μπουτάς, δήλωσε ότι “Είμαστε περήφανοι που για ακόμα μία φορά ο πελάτης μάς εμπιστεύτηκε την επικοινωνία του και μαζί καταφέραμε να δημιουργήσουμε μια καμπάνια άρτια, φρέσκια και ξεχωριστή.”