Στο γενικότερο κλίμα της οικονομικής ανασφάλειας που επικρατεί στην αγορά υπάρχουν εταιρείες που προβαίνουν σε τιμολογιακές τακτικές προς όφελος του καταναλωτή, μειώνοντας τις τιμές τους σε προϊόντα καθημερινής ανάγκης.
H γνωστή αλυσίδα καταστημάτων snack και καφέ everest, συνεπής στη δέσμευσή της για παροχή ποιοτικών προϊόντων σε προσιτές τιμές, είναι μία από αυτές και συνεχίζει την προσφορά της παραδοσιακής τυρόπιτας στη μειωμένη τιμή του 1€ για όλο το 2010.
H συγκεκριμένη αλυσίδα αντιλαμβανόμενη πλήρως τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή για ποιοτικές αλλά και προσιτές λύσεις για καφέ και φαγητό εκτός σπιτιού, προέβη τον Απρίλιο του 2010 σε μία ριζοσπαστική κίνηση μειώνοντας σημαντικά την τιμή της παραδοσιακής τυρόπιτας στο 1 ευρώ (από 1,45€) για όλο το 2010!
Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της πολιτικής μείωσης τιμών σε βασικά προϊόντα καθημερινής ανάγκης, που ακολουθεί η εταιρεία. Υπενθυμίζονται οι προσφορές στον καφέ espresso μόνο με 1 ευρώ, στη σαλάτα με 1 ευρώ λιγότερο αλλά και στο φραπέ με 1 μόνο ευρώ.
Η προσφορά ισχύει σε όλα τα everest «ανοικτών αγορών». Εξαιρούνται δηλαδή τα κυλικεία σε αεροδρόμια, πλοία και σταθμό ΟΣΕ.