Μήνυση κατά παντός υπευθύνου κατέθεσε ο Δήμος Αθηναίων προκειμένου να διερευνηθούν δύο υποθέσεις για υπέρογκες χρεώσεις δημοτικών τελών εις βάρος Αθηναίων δημοτών από την ιδιωτική εταιρεία ηλεκτρικής ενέργειας VOLTON.
Η εταιρεία ΚΕΝ, με ανακοίνωσή της, τονίζει πως το «καπέλο» το οποίο είδαν οι δημότες στα τέλη τους οφείλεται σε τεχνικό λάθος, πως η όποια διαφορά θα πιστωθεί στον επόμενο λογαριασμό και ζήτησε συγγνώμη για την αναστάτωση.
Η ανακοίνωση – απάντηση της εταιρείας
Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση αναφέρει: «Σε συνέχεια της ανακοίνωσης του Δήμου Αθηναίων σχετικά με τις αυξημένες χρεώσεις Δημοτικών Τελών Καθαριότητας, Φωτισμού και Ηλεκτροδοτούμενων Χώρων, σε συγκεκριμένους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος της ΚΕΝ Α.Ε., η εταιρεία διευκρινίζει τα εξής:
Κατά τη διενέργεια εκτεταμένων απολογιστικών ελέγχων διαπιστώθηκε πως υπήρξαν χρεωστικές αλλά και πιστωτικές διαφορές σε ορισμένους λογαριασμούς, οι οποίες οφείλονται σε τεχνικό σφάλμα που παρουσιάστηκε στο υποσύστημα υπολογισμού χρεώσεων προς τρίτους της εταιρείας.
Συγκεκριμένα, κάποιοι συνδρομητές της εταιρείας έλαβαν λογαριασμούς με αυξημένα και κάποιοι με μειωμένα Δημοτικά τέλη, λόγω τεχνικού σφάλματος στον συντελεστή υπολογισμού χρεώσεων προς τρίτους.
Το σφάλμα αφορά σε ένα μικρό ποσοστό λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος που εκδόθηκαν κατά το διάστημα 26 Ιανουαρίου – 10 Φεβρουαρίου 2022.
Η αποκατάσταση του προβλήματος έχει ήδη ξεκινήσει και η διαφορά στα Δημοτικά τέλη σε όσους λογαριασμούς εντοπίστηκε το πρόβλημα θα διορθωθεί αντίστοιχα στον αμέσως επόμενο λογαριασμό.
Επισημαίνεται ότι οι ίδιοι έλεγχοι έγιναν και στη μητρική εταιρεία, Volton A.E., όπου διαπιστώθηκε ότι δεν είχε ανακύψει κανένα ανάλογο πρόβλημα.
Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη τόσο από τους συγκεκριμένους συνδρομητές της εταιρείας, όσο και από όσους Δήμους επηρεάστηκαν από το τεχνικό πρόβλημα, για την αναστάτωση που προκλήθηκε».