Πολύ πριν από την εμφάνιση της πανδημίας, το BCA College ανέπτυξε μια ψηφιακή πλατφόρμα διαδικτυακών μαθημάτων και ακαδημαϊκών δραστηριοτήτων, ώστε οι φοιτητές του να μη χάνουν ούτε λεπτό από τα μαθήματα και τις δραστηριότητες τους, αν τύχει και προκύψει κάτι έκτακτο: κακοκαιρία, απεργία, ασθένεια, απουσία από την Αθήνα ή οτιδήποτε άλλο.
Με την έναρξη της πανδημίας, αυτή η πλατφόρμα εξελίχθηκε, αναβαθμίσθηκε με προηγμένες τεχνολογικές εφαρμογές και πλέον προσφέρει πολλά «εργαλεία» φοίτησης, διαδικτυακών συνεργασιών, έρευνας και πρόσβασης σε πανεπιστημιακές και επαγγελματικές βάσεις δεδομένων, παγκοσμίως. Έτσι, στη διάρκεια των επαναλαμβανόμενων lockdown, το BCA λειτουργούσε κανονικά, οι φοιτητές του συνέχισαν και οι τελειόφοιτοι ολοκλήρωσαν τις σπουδές τους, έδωσαν εξετάσεις και πήραν το πτυχίο τους από τα κορυφαία Βρετανικά ή Ελβετικά Πανεπιστήμια με τα οποία το BCA συνεργάζεται σε ακαδημαϊκό επίπεδο, χωρίς να αλλάξει το παραμικρό στον ρυθμό και την ποιότητα των σπουδών τους.
Τώρα, με τη σταδιακή επαναφορά στην κανονικότητα, το BCA αξιοποιεί αυτή την τεχνογνωσία, δημιουργώντας το σύστημα Blended Learning, που συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία της διά ζώσης και της διαδικτυακής σπουδαστικής εμπειρίας. Δεν υποκαθιστά τη φυσική παρουσία, όμως προσφέρει ένα διαδικτυακό περιβάλλον που προσομοιώνει 100% την αίθουσα διδασκαλίας και είναι πλήρως διαδραστικό. Αυτό σημαίνει πως ο φοιτητής συμμετέχει σαν να βρίσκεται μέσα στην αίθουσα διδασκαλίας, όταν για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορεί να είναι εκεί. Επίσης δημιουργεί ιδανικό χώρο για εργασίες που γίνονται με συνεργασία, καθώς οι φοιτητές που συμμετέχουν μπορούν να κανονίζουν διαδικτυακά meetings όποια ώρα θέλουν, να ανεβάζουν και να μοιράζονται αρχεία λόγου, εικόνας και ήχου, να τα επεξεργάζονται από κοινού, να συζητούν με τα άλλα μέλη της ομάδας ή τους καθηγητές τους, να κρατούν αρχείο δραστηριοτήτων, να βάζουν χρονοδιάγραμμα εργασιών, να παίρνουν ενημερώσεις στο κινητό τους, να χρησιμοποιούν τρισδιάστατους εκτυπωτές, και πολλά άλλα που προσφέρει η τεχνολογία και έχουν ενσωματωθεί ως «εργαλεία» στις ψηφιακές πλατφόρμες που χρησιμοποιεί η μέθοδος Blended Learning.
Με 100% ψηφιακή παρακολούθηση λειτουργούν ορισμένα μεταπτυχιακά τμήματα του BCA π.χ. τα Master στο Shipping και στα Logistics που απευθύνονται κυρίως σε επαγγελματίες όπως πλοιάρχους του εμπορικού ναυτικού και στελέχη εταιρειών της εφοδιαστικής αλυσίδας, που είναι αδύνατον να παρακολουθήσουν διά ζώσης.
Το BCA είναι το πρώτο κολλέγιο που προσέφερε 100% διαδικτυακά τμήματα, και το πρώτο που δίδαξε πληροφορική από το 1970, χρησιμοποιώντας τον μεγαλύτερο τότε ηλεκτρονικό υπολογιστή στην Αθήνα, που καταλάμβανε χώρο ενός δωματίου. Μετά από 50 χρόνια, το BCA πρωτοπορεί και στην ηλεκτρονική διδασκαλία.
Πάντως με όποιον τρόπο κι αν φοιτήσει κάποιος, οι τίτλοι σπουδών δεν είναι… ηλεκτρονικοί. Το BCA συνεργάζεται ακαδημαϊκά με το κορυφαίο σε επιχειρησιακές σπουδές πολυβραβευμένο Πανεπιστήμιο του Δυτικού Λονδίνου (University of West London) και τις φημισμένες ανώτατες Ελβετικές Σχολές ξενοδοχειακών σπουδών Glion και Les Roches. Oι φοιτητές του παίρνουν Bachelor ή Master από το Βρετανικό Πανεπιστήμιο ή τις Ελβετικές Σχολές – τίτλοι σπουδών οι οποίοι αναγνωρίζονται παντού στον κόσμο. Και στην Ελλάδα είναι απολύτως ισότιμοι, επαγγελματικά, με τους τίτλους των Ελληνικών Πανεπιστημίων, ακόμα και για πρόσληψη στο Δημόσιο.