«Το τραγικό της ιστορίας είναι πως το μισό της ζωφόρου είναι αυτό που βλέπουμε εδώ και το άλλο μισό στο εξωτερικό», ανέφερε ο Ντέιβιντ Χιλ στην Αμάλ Αλαμουντίν-Κλούνεϊ, καθώς η ξενάγησή της στο Μουσείο της Ακρόπολης συνεχιζόταν στην αίθουσα του Παρθενώνα, στον τρίτο όροφο του Μουσείου.
Ο πρόεδρος της Διεθνούς Επιτροπής για την Επανένωση των Γλυπτών του Παρθενώνα, μαζί με τη νομική ομάδα του δικηγορικού γραφείου Doughty Street Chambers, εκπροσωπούμενη από τους Τζέφρι Ρόμπερτσον, Νόρμαν Πάλμερ και Αμάλ Αλαμουντίν-Κλούνεϊ, ξεναγήθηκαν από τον πρόεδρο του Μουσείου Ακρόπολης Δημήτρη Παντερμαλή. Τους συνόδευε ο υπουργός Πολιτισμού Κώστας Τασούλας, η γενική γραμματέας Λίνα Μενδώνη, όπως επίσης και ο συγγραφέας Νίκολας Γκέιτς.
Στη διάρκεια της ξενάγησης που κράτησε μισή ώρα η δικηγόρος, τράβηξε τα βλέμματα των επισκεπτών και φυσικά τα φώτα όλων των ελληνικών και ξένων τηλεοπτικών συνεργείων που είχαν συρρεύσει από νωρίς έξω από το Μουσείο Ακρόπολης. H λιβανέζικης καταγωγής 36χρονη Αλαμουντίν- Κλούνεϊ στάθηκε αρκετή ώρα μπροστά στις αρχαϊκές κόρες, παρατηρώντας τις λεπτομέρειες και την πολύχρωμη διακόσμηση των ενδυμάτων. Η επιφανής επισκέπτρια φαίνεται ότι δεν μπόρεσε να αντισταθεί στην υψηλή τους τέχνη και άγγιξε φευγαλέα τη «Χιώτισσα», τη μικρή κόρη που ανασηκώνει χαριτωμένα τον ιωνικό της χιτώνα με το αριστερό της χέρι και φέρει περίτεχνη κόμμωση.
Η ξενάγηση συνέχισε με μια στάση μπροστά στο άγαλμα του γυμνού εφήβου «Παιδί του Κριτίου» και σε άλλα αριστουργήματα της αίθουσας με τα αρχαϊκά έργα, συνέχισε στη «Νίκη Σανδαλιζομένη» -τμήμα πλάκας που παριστάνει μια Νίκη που σκύβει να τακτοποιήσει το σανδάλι του ανασηκωμένου δεξιού ποδιού της ενώ η ίδια στρέφεται προς τα αριστερά με τα φτερά της απλωμένα πίσω της.
Ο Δ. Παντερμαλής και ο Κ. Τασούλας ξενάγησαν επίσης την ομάδα των προσκεκλημένων στις Καρυάτιδες, πριν από την τελική άνοδο στην αίθουσα του Παρθενώνα. Στη συνέχεια δόθηκε συνέντευξη Τύπου.