Συνεχίζεται το θρίλερ με τον θάνατο της 27χρονης φοιτήτριας από την πτώση του αυτοκινήτου σε γκρεμό στη Γαύδο.
Ο 40χρονος οδηγός επιμένει ότι δεν είχε μπει ταχύτητα στο όχημα, σε αντίθεση με τον πραγματογνώμονα, που έχει ορίσει η οικογένεια, ο οποίος κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ήταν κουμπωμένη η δευτέρα στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Μάλιστα ο 40χρονος, μιλώντας στο Mega, υποστήριξε πως τα σώματά τους ενδεχομένως με τη δύναμη που έπεφτε το αυτοκίνητο να έβαλαν την ταχύτητα.
«Τα καθίσματα ήταν τραβηγμένα τέρμα πίσω. Η δευτέρα μπήκε με τις κουτρουβάλες, θα μπορούσαν να είχαν μπει όλες οι ταχύτητες, να μπει τρίτη, τετάρτη… Έτσι όπως χτυπιόμασταν δύο άτομα, γιατί ήμασταν στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου. Τα καθίσματα είναι όλα πίσω τραβηγμένα, πώς θα φτάσω τα πετάλια; Και είναι και ριγμένα. Μόνο που κουτρουβαλάγαμε έτσι, όλο το σασμάν θα μπορούσε να έχει αλλάξει ταχύτητες. Ο λεβιές δεν είναι… μπαινοβγαίνει εύκολα. Δεν υπάρχει ότι το αμάξι ήταν εν κινήσει. Είναι πολλά πράγματα που με δικαιολογούνε ότι δεν είμαι σε κίνηση, όχι ότι λέω ψέματα, είναι η αλήθεια και φαίνεται» ανέφερε.
Και συμπλήρωσε: «Τραβηγμένα πίσω τα καθίσματα… Τα πετάλια δεν τα έφτανα εκεί που ήταν τα καθίσματα. Γιατί έχουν ακουστεί πολλά, ήμαρτον. Θέλω να τα διαψεύσετε αυτά τα πράγματα. Από τις έξι η ώρα είχαμε πάρει τηλέφωνο. Ανάθεμά με κι εμένα με τρώνε οι τύψεις μου που βγήκα ζωντανός».
«Δύσκολο στο σημείο να τσουλήσει αυτοκίνητο με ταχύτητα»
Από την πλευρά του ο δικηγόρος της οικογένειας, Φίλιππος Σκαμπαρδώνης ανέφερε ότι δεν έχει καταλήξει σε νομικά συμπεράσματα, καθώς συνεχίζεται η έρευνα.
«Δεν θέλω να σπιλώσω κανένα. Δεν υπονοοώ το ο,τιδήποτε. Για να αρθεί κάποιος σε συμπεράσματα νομικά θα άγεται μόνο με αποδείξεις. Εγώ δεν υιοθετώ εικασίες και έωλες προσεγγίσεις. Δεδομένα είναι τα εξής υπάρχει στο κιβώτιο ταχυτήτων, ταχύτητα δεύτερη. Δεδμένης της επικλινόττητας του εδάφους. Στο συγκεκριμένο σημείο είναι δύσκολο να τσουλήσει αυτοκίνητο με ταχύτητα και να κατέλθει στον γκρεμό».
Πρόσθεσε ακόμα, αναφερόμενος στον οδηγό, ότι «οι επιδερμικές βλάβες που έχει, η αναρρίχηση που δεν γίνεται εύκολα, μόνο με σκοινιά, όλα αυτά κλονίζουν την αξιοπιστία του υπαίτιου οδηγού».