Παραγγελίες, αγορά εισιτηρίων, πλοήγηση είναι μόνο μερικές από τις χρήσεις του Ίντερνετ, τις οποίες όλο και περισσότεροι Έλληνες επιλέγουν να κάνουν μέσω κινητού τηλεφώνου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε χθες η Warply, η ελληνική startup που δραστηριοπoιείται διεθνώς στον κλάδο του mobile marketing, το 1/3 της ελληνικής κίνησης του Διαδικτύου προέρχεται από κινητά με προοπτική έως το τέλος του 2015 μέσω κινητών να πραγματοποιείται η μισή διαδικτυακή κίνηση. Υπολογίζεται μάλιστα ότι πάνω από το 70% της κίνησης μέσω κινητών προέρχεται από συνδέσμους του facebook.
Σύμφωνα με το «Έθνος», χαρακτηριστικό είναι ότι μέσω κινητών στην Ελλάδα πραγματοποιούνται κατά μέσο όρο 5.000 παραγγελίες φαγητού για διανομή στο σπίτι ή το γραφείο καθημερινά και αγοράζονται πάνω από 120 αεροπορικά εισιτήρια την ημέρα.
Υπολογίζεται ότι οι καταναλωτές ελέγχουν το κινητό τους πάνω από 25 φορές ημερησίως, ενώ ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι η ηλικιακή ομάδα η οποία εμφανίζει τη μεγαλύτερη αύξηση στη χρήση κινητών εφαρμογών είναι οι άνθρωποι άνω των 45 ετών, οι οποίοι έχουν αρχίσει να κάνουν παραγγελίες, να ψωνίζουν ή να ολοκληρώνουν τραπεζικές συναλλαγές μέσω εφαρμογών από τα smart-phones.
Η τεχνολογία μάλιστα φαίνεται ότι πολύ σύντομα θα αντικαταστήσει και τα κλασικά χάρτινα κουπόνια προσφορών, τα οποία χρησιμοποιούν για τις αγορές τους όλο και περισσότεροι καταναλωτές. Βάσει των στοιχείων στη χώρα μας εκδίδονται περίπου 3,8 εκατομμύρια εκπτωτικά κουπόνια ετησίως, το 62% των οποίων καταναλώνεται στα ταμεία των σούπερ μάρκετ.
Η Warply από τον Νοέμβριο θα συνεργαστεί με αλυσίδες σούπερ μάρκετ δημιουργώντας μια πλατφόρμα μέσω της οποίας θα διαθέτει «ψηφιακά» κουπόνια διαφόρων καταναλωτικών προϊόντων.
Ο καταναλωτής το μόνο που θα έχει να κάνει είναι να κατεβάσει την εφαρμογή, να επιλέξει αυτά που τον ενδιαφέρουν από μια σειρά προσφορών της συγκεκριμένης περιόδου και να δώσει στο ταμείο έναν κωδικό ώστε αυτόματα να του υπολογιστεί η έκπτωση στον λογαριασμό του.