Ρολά ανέβασαν τη Δευτέρα (12/4) τα καταστήματα της Θεσσαλονίκης τα οποία εξυπηρετούν τους πελάτες με τη μέθοδο click away. Αρκετά είναι όμως τα μαγαζιά που παραμένουν ωστόσο κλειστά, καθώς «το συγκεκριμένο σύστημα δεν λειτουργεί καλά για ορισμένα προϊόντα, που οι καταναλωτές χρειάζεται να δοκιμάσουν, όπως τα ρούχα ή τα παπούτσια, αλλά κι όταν δεν υπάρχει eshop», όπως επισημαίνει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης, Παντελής Φιλιππίδης.
Υποτονική ήταν όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων η καταναλωτική κίνηση στους μεγάλους εμπορικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης την πρώτη ημέρα επαναλειτουργίας της αγοράς.
Οι έμποροι της Θεσσαλονίκης, που άνοιξαν τα καταστήματά τους με καθυστέρηση μίας εβδομάδας, σε σχέση με τις περισσότερες περιοχές της χώρας, ευελπιστούν ότι σύντομα θα ισχύσει το «click-inside», επιτρέποντας τις αγορές εντός του καταστήματος πριν από το Πάσχα.
«Βλέποντας τα επιδημιολογικά στοιχεία και με κάθε σεβασμό στη δημόσια υγεία, θεωρούμε ότι από τη Δευτέρα θα μπορέσουμε να πάμε σε click inside, γιατί παρά την αύξηση των τεστ ημερησίως, έχουμε βελτίωση της εικόνας», σημειώνει ο κ. Φιλιππίδης, υποστηρίζοντας ότι ούτε το click inside είναι επαρκές, αλλά χρειάζονται «λύσεις πιο συμβατές με την επιβίωση της αγοράς», όπως η «κανονική» λειτουργία των καταστημάτων, με τους αναγκαίους περιορισμούς σε αριθμό καταναλωτών ανά τετραγωνικό και με αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα.
Εν αναμονή των εξελίξεων, το Σαββατοκύριακο που πέρασε ήταν διήμερο εντατικής δουλειάς …πίσω από τη βιτρίνα για πολλούς εμπόρους. Όπως λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Φανή Σ., ιδιοκτήτρια καταστήματος ένδυσης, την τελευταία φορά που τα καταστήματα ήταν ανοιχτά, στην περίοδο των εορτών των Χριστουγέννων, τα μανεκέν στη βιτρίνα της φορούσαν παλτό και κασκόλ και χρειάστηκε να τα ντύσει με τα ρούχα που επιτάσσει η ανοιξιάτικη σεζόν, αλλά και να οργανωθεί γενικότερα για την υποδοχή των πελατών της, έστω με click away.