Άνοιξαν χθες τα καταστήματα, με τους εμπορικούς δρόμους να γεμίζουν ξανά με κόσμο. Όσοι θέλουν να κάνουν τα ψώνια τους πρέπει πρώτα να έχουν κλείσει ραντεβού και να έχουν λάβει επιβεβαιωτικό μήνυμα με την επωνυμία της επιχείρησης, τη διεύθυνση και τον ΑΦΜ καθώς και το χρονικό διάστημα παραλαβής.
Στη συνέχεια ο καταναλωτής στέλνει μήνυμα στο 13032, αναγράφοντας το ονοματεπώνυμό του. Προσοχή όμως, μέσα στη μέρα ο κάθε καταναλωτής μπορεί να στείλει μόνο ένα μήνυμα. Αν επιχειρήσει να στείλει και δεύτερο ενεργοποιείται ο κόφτης και λαμβάνει στο κινητό του την απάντηση «Η μετακίνησή σας δεν είναι εφικτή, επιτρέπεται μία μετακίνηση ημερησίως».
Οι αγορές στα καταστήματα θα γίνονται είτε με click away είτε με click in shop. Η μετακίνηση από δήμο σε δήμο επιτρέπεται για τα ψώνια στα καταστήματα.
Διαδημοτική μετακίνηση επιτρέπεται και στην περίπτωση επίσκεψης σε κομμωτήριο, κουρείο ή κέντρο μανικιούρ – πεντικιούρ κατόπιν, με τον κωδικό 6 στον αριθμό 13033.
Ψώνια στο σούπερ μάρκετ
Και ενώ η διαδημοτική μετακίνηση για τα καταστήματα λιανεμπορίου επιτρέπεται, δεν συμβαίνει το ίδιο και με τα σούπερ μάρκετ, για τα οποία εξακολουθεί να υπάρχει γεωγραφικός περιορισμός: η μετακίνηση σε κατάστημα τροφίμων θα πρέπει να είναι εντός του ίδιου δήμου με τον τόπο διαμονής του πολίτη ή σε απόσταση έως 2 χλμ.
Σε ό,τι αφορά στο ωράριο των καταστημάτων προβλέπεται προαιρετικό διευρυμένο ωράριο λειτουργίας από τις 7 το πρωί έως τις 8:30 το βράδυ, Δευτέρα με Σάββατο.
Για τη μετακίνηση σε κατάστημα τροφίμων και σούπερ μάρκετ εξακολουθεί να ισχύει η αποστολή γραπτού μηνύματος στον αριθμό 13033 με τον κωδικό 2 (2, ονοματεπώνυμο, διεύθυνση). Στις εν λόγω αγορές δεν υπάρχει χρονικό όριο ενώ επίσης μπορούν να γίνουν πάνω από μία φορά την ημέρα.