Πιο εύκολες στη χρήση καθιστά τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ η ανανεωμένη ιστοσελίδα του, που τέθηκε σε λειτουργία.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Φορέα, που επικαλείται το ΑΜΠΕ, η ιστοσελίδα διαθέτει 45 ηλεκτρονικές υπηρεσίες, αριθμός που διαρκώς αυξάνει, καθώς συνεχώς εντάσσονται νέες που εξαλείφουν την υποχρέωση φυσικής παρουσίας των ασφαλισμένων στα υποκαταστήματα του e-ΕΦΚΑ.
Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, είναι ενδεικτικό πως μόνο για το μήνα Φεβρουάριο, μέσω της ιστοσελίδας, πραγματοποιήθηκαν 331.000 ηλεκτρονικές συναλλαγές ασφαλισμένων. Το 2020 επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα 3,2 εκατομμύρια μοναδικοί επισκέπτες, ενώ το σύνολο των επισκέψεων ανήλθε στα 29 εκατομμύρια.
«Η ανανεωμένη ιστοσελίδα εντάσσεται σε μία συνολική στρατηγική για ποιοτική αναβάθμιση της εξυπηρέτησης του πολίτη τόσο μέσα από τον επίσημο διαδικτυακό τόπο του e-EΦΚΑ όσο και με τη μελλοντική αναδιοργάνωση των τηλεφωνικών κέντρων και την ενίσχυση των φυσικών σημείων εξυπηρέτησης, μέσω της προσθήκης υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).
Το προσεχές χρονικό διάστημα, πρόκειται να υπάρξει μία συνολική αναμόρφωση της ιστοσελίδας με την προσθήκη νέων λειτουργιών και την ενίσχυση της διαδραστικότητάς της» τονίζεται στην ανακοίνωση.