Έξι νέα βραβεία προσθέτει η Lidl Ελλάς στο ενεργητικό της, καθώς διακρίθηκε για ακόμα μία χρονιά στα Supermarket Awards κατακτώντας 3 χρυσά, 2 αργυρά και 1 χάλκινο βραβείο.
Ο θεσμός των Supermarket Awards ανέδειξε για μία ακόμη χρονιά τις πιο ουσιαστικές πρωτοβουλίες, μέσω των οποίων κορυφαίες επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ και προμηθευτές FMCG και υπηρεσιών, κατάφεραν να επιτύχουν σημαντικούς στόχους τόσο στο οικονομικό όσο και στο κοινωνικό πεδίο.
Συγκεκριμένα η Lidl Ελλάς απέσπασε:
Gold βραβείο στην κατηγορία «Αριστεία στην Εφοδιαστική Αλυσίδα» για την αυτοματοποιημένη παραγγελία φρέσκων προϊόντων. Μια μετεξέλιξη του υπάρχοντος τρόπου παραγγελίας με βελτιωτικές προσεγγίσεις, καθώς μέσω χρήσης τεχνολογίας server και ηλεκτρονικών προγραμμάτων δημιουργούνται ηλεκτρονικές λίστες παραγγελίας, άμεσα και γρήγορα.
Gold βραβείο στην κατηγορία «Αποτελεσματική Ενεργειακή Διαχείριση» για τις επιτυχημένες πρακτικές διαχείρισης ενέργειας. Σε ένα περιβάλλον διαρκώς αυξανόμενων ενεργειακών αναγκών, με παράλληλη ανάπτυξη όλου του εγκατεστημένου εξοπλισμού και των προσφερόμενων υπηρεσιών και προΐόντων της, η Lidl Ελλάς κατάφερε να βελτιώσει όλους τους ειδικούς δείκτες κατανάλωσης ενέργειας και επομένως την ενεργειακή της απόδοση, για όλους τους τύπους ακινήτων της.
Gold βραβείο στην ενότητα «Private Label (Προϊόντα /Σειρές PL)» για τον «Φούρνο» των καταστημάτων Lidl. Η Lidl Ελλάς επιλέγει τους καλύτερους παρασκευαστές και φροντίζει να τηρούνται όλες οι απαραίτητες προδιαγραφές ποιότητας. Όλα τα αρτοσκευάσματά ψήνονται στους σύγχρονους αυτοκαθαριζόμενους φούρνους και τοποθετούνται σε ειδικά ράφια, για να διατηρούνται φρέσκα μέχρι τη στιγμή που θα τα επιλέξουν οι καταναλωτές, τηρώντας τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας.
Silver βραβείο στην κατηγορία «Τεχνολογίες, Συστήματα ή Τεχνικές Διοίκησης» για το έργο Smart Organization – Digital Collaboration. Το νέο πλαίσιο της «Έξυπνης Οργάνωσης» προωθεί το τρίπτυχο «αμεσότητα-αποτελεσματικότητα-ανταλλαγή» το οποίο συνεπάγεται την επιτυχημένη οργάνωση, αποτελεσματική παρακολούθηση των εξελίξεων, την αμφίδρομη επικοινωνία στρατηγικών θεμάτων μεταξύ της Διοίκησης και των Στελεχών, ηλεκτρονικά, επιτρέποντας την πρόσβαση στη νέα οργάνωση, σε αρχεία και δεδομένα από οποιαδήποτε συσκευή iPad, PC, laptop και κινητό.
Silver βραβείο στην κατηγορία «Στρατηγική Social Media» για το «Φυλλάδιο Προσφοράς #apotalidl». H Lidl Ελλάς ηγήθηκε της προσπάθειας για ένα καλύτερο αύριο καλώντας τον κόσμο μέσω της ιστοσελίδας fylladioprosforasapotalidl.gr να μοιραστεί «ηλεκτρονικά» το μήνυμα αγάπης και αλληλεγγύης του «Φυλλαδίου Προσφοράς #apotalidl». Συνολικά, πραγματοποιήθηκαν 40.083 shares με αποτέλεσμα να προσφερθεί ισάριθμο ποσό σε αξία προϊόντων στους οργανισμούς Ανοιχτή Αγκαλιά, Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Προσφοράς, Μπορούμε και Χαμόγελο του Παιδιού.
Bronze βραβείο στην κατηγορία «Μάρκετινγκ & Διαφήμιση» για την επετειακή καμπάνια “20 χρόνια Lidl Ελλάς”. Η Lidl Ελλάς με αφορμή τον εορτασμό των 20 χρόνων δραστηριοποίησής της στην Ελλάδα, γιόρτασε με μια integrated marketing campaign την επέτειό της με το καταναλωτικό κοινό αποδεικνύοντας μέσω τηλεοπτικών και digital spots, διαγωνισμών, ενεργειών και επετειακών προϊόντων, ότι κάνει την κάθε μέρα να αξίζει.
Η Lidl Ελλάς θα συνεχίσει να πρωτοπορεί, να καινοτομεί, να εξελίσσεται συμβάλλοντας σε ένα βιώσιμο, καλύτερο αύριο για την κοινωνία, την οικονομία και το περιβάλλον.
Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα: