Μέσα από 24 προκαθορισμένες επαγγελματικές συναντήσεις και συγκεκριμένη στόχευση ως προς το αποτέλεσμα ο Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης προ του Άθω επέδειξε εξαιρετική δραστηριότητα κατά τη διάρκεια της διεθνούς τουριστικής έκθεσης ITB, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο από τις 5 μέχρι και τις 9 Μαρτίου.
Εκπρόσωποί του, σε συνεργασία με τις εταιρίες δημοσίων σχέσεων L & L Consulting και Media Co, παρουσίασαν / διοχέτευσαν στη γερμανική αγορά ολοκληρωμένο θεματικό πρόγραμμα, αναφορικά με τις οινικές περιηγήσεις γύρω από τον Άθωνα και το Αριστοτελικό Βουνό, με στόχους :
– την προσέλκυση ειδικών ταξιδευτών συγκεκριμένες εποχές του χρόνου και
– την ποιοτική επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Πέρα από το Vino Travel, που έχει ήδη συμπεριλάβει το εν λόγω πρόγραμμα στον κατάλογό του, η πλειοψηφία των εκπροσώπων θεματικών τουριστικών γραφείων υποδέχθηκε ενθουσιωδώς τη νέα τουριστική μορφή. Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο μάλιστα επιλεγμένοι sales managers από τα προαναφερόμενα γραφεία θα επισκεφθούν την περιοχή, για να ακολουθήσουν οινική περιήγηση ανάμεσα στους αμπελώνες της Αρναίας, στα τσιπουροκοκάζανα της Μεγάλης Παναγίας και του Γοματίου, στα οινολογικά καταστήματα της Ουρανούπολης και στα οινοποιεία της Αθωνικής Πολιτείας.
Εντυπωσιακή όμως ήταν και η αποδοχή του «Αριστοτελικού Περιπάτου» ως εναλλακτικής μορφής τουρισμού με παγκόσμια εμβέλεια, η οποία – μετά την πρώτη παρουσίασή της στη βρετανική αγορά τον περασμένο Σεπτέμβρη – συγκεντρώνει το ενδιαφέρον δεκάδων εκπροσώπων τύπου αλλά και εκατοντάδων θεματικών επισκεπτών, οι οποίοι προγραμματίζουν «περιπατητικές» διακοπές μέσω βρετανικών (κυρίως) τουριστικών γραφείων.
Η αύξηση που σημειώνουν φέτος οι προερχόμενες από τη γερμανική αγορά προκρατήσεις στην προ του Άθω περιοχή ανέρχεται σε ποσοστό 15 – 20%, γεγονός που πιστοποιεί τις αρχικές εκτιμήσεις για «γερμανική ανάταση» σε εθνικό επίπεδο και επαληθεύει την οργανωμένη τετραετή, επενδυτική προσπάθεια των μελών του Οργανισμού στη Γερμανία.