Μικτή εικόνα ως προς την πορεία της αγοράς της Αθήνας κατά τη διάρκεια των χειμερινών εκπτώσεων προκύπτει από έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης που ανακοινώθηκε σήμερα.
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις του 36% των εμπορικών επιχειρήσεων στο κέντρο της Αθήνας κινήθηκαν καλύτερα από το 2013, του 40% χειρότερα και του 24% στα ίδια επίπεδα.
Όσον αφορά τις Περιφερειακές Αγορές το 20% των ερωτηθέντων απάντησε ότι οι πωλήσεις τους κινήθηκαν καλύτερα από το 2013, το 60% χειρότερα και το 20% στα ίδια επίπεδα.
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα:
-Το 77% των επιχειρήσεων που ανέφερε αύξηση πωλήσεων στο Κέντρο της Αθήνας κάνει λόγο για αύξηση πωλήσεων από 0-10 ποσοστιαίες μονάδες, το 23% αύξηση από 11 έως 20 ποσοστιαίες μονάδες. Αναφορικά με τις Περιφερειακές Αγορές το 50% των ερωτηθέντων αναφέρει αύξηση πωλήσεων από 0-10 ποσοστιαίες μονάδες και το άλλο 50% από 11% έως 20%.
-Το 40% των ερωτηθέντων στο Κέντρο της Αθήνας που απάντησαν ότι είχαν μείωση των πωλήσεων αναφέρουν μείωση από 11 έως 20 ποσοστιαίες μονάδες ενώ το 28% των ερωτηθέντων στις Περιφερειακές Αγορές αναφέρουν μείωση μεγαλύτερη από 41%.
-Η καλύτερη περίοδος εκπτώσεων από άποψη αγοραστικής κίνησης ήταν από τις 15 Ιανουαρίου 2014 έως 31 Ιανουαρίου 2014. Το ίδιο ισχύει και για τις Περιφερειακές Αγορές.
– Το 56% των ερωτηθέντων στο κέντρο της Αθήνας φαίνεται από αρκετά έως και πάρα πολύ ικανοποιημένο από την αγοραστική κίνηση της 1ης Κυριακής λειτουργίας ενώ στις Περιφερειακές Αγορές το αντίστοιχο ποσοστό δεν ξεπερνάει το 29,9%.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τηλεφωνικά στις 25-26 Φεβρουαρίου σε δείγμα 110 καταστημάτων από τις περιοχές: Ομόνοια, Κολωνάκι, Σταδίου, Πανεπιστημίου, Ακαδημίας, Αιόλου, Αγ. Μάρκου, Ερμού, Παγκράτι, Πετράλωνα, Πατήσια, Γκύζη, Αμπελόκηποι, Σεπόλια.