Η ING Ελλάδος βραβεύτηκε ως η κορυφαία εταιρεία στο διαγωνισμό «Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2013», στην κατηγορία Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Back Office, για το Bancassurance Help Desk.

Η εκδήλωση για τη βράβευση των οργανισμών που συμμετείχαν στο διαγωνισμό πραγματοποιήθηκε τη Τέταρτη, 19 Δεκεμβρίου 2013, στο ξενοδοχείο Athenaeum Intercontinental. Πιο συγκεκριμένα, το Bancassurance Help Desk της ING κατέκτησε την πρώτη θέση στο διαγωνισμό, παρουσιάζοντας το σημαντικό ρόλο που έχει στην αποτελεσματική συνεργασία της ING και της Τράπεζας Πειραιώς. Επιπρόσθετα, παρουσιάστηκε το έργο που πραγματοποιείται από το άριστα εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό του Help Desk, με στόχο να παρέχει άμεση εξυπηρέτηση και αποτελεσματική επίλυση τυχόν προβλημάτων στο Δίκτυο Πωλήσεων της Τράπεζας Πειραιώς, πανελλαδικά.

Στην ING, η εσωτερική Εξυπηρέτηση Πελατών προς τα Δίκτυα Πωλήσεων, ειδικότερα σε μια εποχή ριζικών αλλαγών τόσο στον Τραπεζικό όσο και στον Ασφαλιστικό τομέα, είναι πιο σημαντική από ποτέ και αποτελεί θεμέλιο λίθο για το νέο business case στην Τραπεζοασφαλιστική Αγορά.

Ο διαγωνισμός διοργανώθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), σε συνεργασία με την Boussias Communications, για 4η συνεχή χρονιά και αποτελεί πλέον καταξιωμένο θεσμό στην ελληνική αγορά.

Στο διαγωνισμό συμμετείχαν Τμήματα Εξυπηρέτησης Πελατών από μεγάλους οργανισμούς πανελλαδικά που προέρχονταν από ένα ευρύ φάσμα αγορών, όπως τον τραπεζικό τομέα, τις τηλεπικοινωνίες, την παροχή υπηρεσιών και το εμπόριο. Οι συμμετέχοντας ξεχώρισαν στην Εξυπηρέτηση Πελατών στον τομέα τους και διαγωνίστηκαν σε δέκα διαφορετικές κατηγορίες.


Η Προϊσταμένη του Bancassurance Help Desk της ING Ελλάδος, κα Ελευθερία Δεσίπρη παραλαμβάνει το βραβείο.


Η ομάδα του Bancassurance Help Desk της ING Ελλάδος. (από αριστερά: Ελένη Σπυροπούλου, Ελευθερία Δεσίπρη, Βάλια Παλαιολόγου, Ελένη Μεντή)