Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η διαδικασία επιλογής των 10 ομάδων που θα λάβουν μέρος στο ολοκληρωμένο τρίμηνο εκπαιδευτικό πρόγραμμα COSMOTE StartUp, με στόχο να μετατρέψουν την ιδέα τους σε επιχείρηση. Οι συνολικές αιτήσεις συμμετοχής στο πρόγραμμα ανήλθαν σε 287, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία.

Η επιλογή έγινε στο πλαίσιο ολοήμερου Selection Day που πραγματοποιήθηκε στην ΟΤΕ Academy. Οι 40 επικρατέστερες ομάδες, από τις 287 που δήλωσαν συμμετοχή στο πρόγραμμα, είχαν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν τις επιχειρηματικές τους προτάσεις σε μια πενταμελή επιτροπή, στελεχωμένη από έμπειρους επαγγελματίες, εκπροσώπους των: COSMOTE, Found.ation, Ελληνική Εταιρεία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), Όμιλος Ogilvy και Google.

Οι 10 τελικές ομάδες που ξεχώρισαν για την καινοτομία της επιχειρηματικής τους ιδέας είναι οι εξής: Checkinbeauty, DominoStyle, Mageca, Medical Evolution, Mytutor@home, Quispot, retailor*, TizU, Tutorizon και Αkseems.

«Το επίπεδο των ιδεών που παρουσιάστηκαν ήταν ιδιαίτερα υψηλό, γεγονός που έκανε την επιλογή εξαιρετικά δύσκολη. Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι κατέθεσαν τη συμμετοχή τους στο COSMOTE StartUp. Η επιθυμία τόσων νέων ανθρώπων να διακριθούν στον επιχειρηματικό στίβο και οι πολλές καινοτόμες ιδέες μας κάνουν αισιόδοξους για το μέλλον της νέας επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα», δήλωσε σχετικά ο Διευθυντής Marketing Communication Strategy της COSMOTE, κ. Χάρης Κονίνης.

Στην ολοήμερη εκδήλωση, οι παριστάμενοι είχαν επίσης την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ενδιαφέρουσες ομιλίες από τον εξειδικευμένο στα τεχνολογικά start-ups επενδυτή, κ. Δημήτρη Βρανόπουλο, αλλά και τον Ρουμάνο «start-up guru», κ. Bogdan Iordache.

Το COSMOTE StartUp δημιουργήθηκε από την COSMOTE σε συνεργασία με την ΕΕΔΕ, το φορέα επιχειρηματικότητας Found.ation και την OTEAcademy. Απευθύνεται σε ανθρώπους με νέες ιδέες, οι οποίες, με τη σωστή καθοδήγηση και την υποστήριξη από ειδικούς, μπορούν να μεταμορφωθούν σε ένα βιώσιμο business plan που θα παρουσιαστεί σε ελληνικές επενδυτικές εταιρείες, ιδιώτες επενδυτές και επενδυτικά σχήματα από το εξωτερικό. Στόχος του προγράμματος είναι η προώθηση της καινοτομίας και της νέας επιχειρηματικότητας.


Στιγμιότυπα από το Selection Day


O Διευθυντής Marketing Communication Strategy της COSMOTE, κ. Χάρης Κονίνης