Θετικά φαίνεται πως είναι τα πρώτα σημάδια μετά τη συνένωση της Aegean Airlines και της Olympic Air, κατόπιν της εξαγοράς της δεύτερης.
Όπως ανακοίνωσε η Aegean, το Νοέμβριο, πρώτο μήνα της κοινής πορείας των δύο εταιρειών, σημειώθηκε για πρώτη φορά αύξηση στην αθροιστική κίνηση εσωτερικού των δύο εταιρειών, η οποία διαμορφώθηκε στο 10% σε σύγκριση με το Νοέμβριο του 2012.
Το γεγονός αυτό φαίνεται μάλιστα πιο σημαντικό, καθώς πρόκειται για την πρώτη αύξηση μετά από 4 χρόνια συνεχούς κάμψης.
Συγκεκριμένα, η Aegean και η Olympic Air μαζί, το Νοέμβριο μετέφεραν 315.000 επιβάτες από 286.000 επιβάτες το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
«Ο κοινός σχεδιασμός του προγράμματος πτήσεων βελτίωσε τις επιλογές του επιβατικού κοινού, ενώ παράλληλα η επιθετική τιμολογιακή πολιτική, που εκφράστηκε μέσα από τη διάθεση μεγάλου αριθμού χαμηλών ναύλων, ιδιαίτερα στους νησιωτικούς προορισμούς, συνέβαλε σημαντικά στην αύξηση της κίνησης. Αξίζει να τονιστεί, ότι μετά από 4 χρόνια ύφεσης, η κίνηση σε προορισμούς όπως Χανιά, Χίος, Μυτιλήνη, Ιωάννινα, είχε για τον πρώτο μήνα αύξηση» αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Η ενδυνάμωση της επιβατικής κίνησης άγγιξε και τις άγονες γραμμές, καθώς με θετικό πρόσημο κινήθηκαν για το Νοέμβριο 2013 τα νησιά Μήλος, Πάρος και Κύθηρα, ενώ η Σκύρος συνεχίζει την πολύ θετική τάση των τελευταίων ετών.
Από 1/12/2013, όπως επισημαίνει η Αegean, το δίκτυο των γραμμών δημόσιας υπηρεσίας αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω με τις ενέργειες τιμολογιακής πολιτικής και συνδεσιμότητας που έχουν ήδη ανακοινωθεί.
Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του Νοεμβρίου, η κίνηση των 2 εταιρειών στα τρία μεγαλύτερα δρομολόγια εσωτερικού (Αθήνα – Θεσσαλονίκη, Αθήνα – Ρόδος και Αθήνα- Ηράκλειο) ενισχύθηκε κατά 17% σε σχέση με το Νοέμβριο του 2012, καλύπτοντας σχεδόν ολοκληρωτικά την απουσία της Cyprus Airways από τα δρομολόγια αυτά.
Στην αύξηση αυτή συνέβαλε και η διάθεση από την Αegean των δύο νέων κατηγοριών ναύλων στην οικονομική θέση, που προσφέρουν αντίστοιχα μεγαλύτερη οικονομία για ταξίδια χωρίς αποσκευή (GoLight) ή με αποσκευή και απεριόριστη ευελιξία (Flex). Η επέκταση των ναύλων αυτών και στο δίκτυο της Olympic Air από τον Φεβρουάριο 2014, εκτιμάται ότι θα βοηθήσει περαιτέρω τη ζήτηση.
«Οι πρώτες συνέργειες του δικτύου λειτούργησαν ήδη στο εσωτερικό. Μετά από τέσσερα χρόνια κάμψης οι καταναλωτές πετούν περισσότερο, εκμεταλλευόμενοι το νέο πρόγραμμα πτήσεών μας και τη νέα πολιτική χαμηλότερων ναύλων που βελτίωσαν και τις πληρότητες. Οι επόμενοι μήνες με την ενοποίηση των συστημάτων θα μας επιτρέψουν να ομογενοποιήσουμε πλήρως την πολιτική των ναύλων αλλά και των προνομίων πιστότητας με πολλαπλά οφέλη» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Δ. Γερογιάννης.