Ονειρεύεστε εδώ και καιρό να ξεκινήσετε τη δική σας επιχείρηση, αλλά σας αποθαρρύνει η κορεσμένη αγορά και η υπερπροσφορά αγαθών και υπηρεσιών; Σας παρουσιάζουμε εννιά πρωτότυπες –αν όχι ανατρεπτικές– ιδέες για επιχειρήσεις με… μέλλον.
Ταξί-κομμωτήριο-spa: Πελάτες σας θα είναι κατά κύριο λόγο στελέχη επιχειρήσεων και αγχωμένοι υποψήφιοι επαγγελματικών συνεντεύξεων. Κατά καιρούς, τις υπηρεσίες σας θα χρειάζονται και άτομα που φεύγουν αργά από το γραφείο για ρομαντικό ραντεβού, ή για το αεροδρόμιο. Το ταξί σας θα προσφέρει απλές κούρες ομορφιάς, μάσκες προσώπου, μανικιούρ, πεντικιούρ και χτένισμα, οι οποίες θα εκτελούνται τάχιστα, κατά τη διάρκεια της διαδρομής, και θα κοστολογούνται ανταγωνιστικά προς τις αντίστοιχες υπηρεσίες των «παραδοσιακών» spa.
Καντίνα με sushi στα βόρεια προάστια: Το «βρώμικο» μετά από ξενύχτι είναι βασικό και αναφαίρετο ανθρώπινο δικαίωμα. Το hot dog με το λάχανο-καρότο να τρέχει από τις άκρες του, όμως, δεν είναι καθόλου σικ. Γι’ αυτό εσείς, σεβόμενοι τα δικαιώματα των συμπολιτών μας στον Βορρά, θα ανοίξετε την πρώτη after καντίνα με ολόφρεσκο, χειροποίητο sushi, για να μπορούν οι εκεί κάτοικοι να «στρώνουν» το στομάχι τους, χωρίς να τσαλακώνουν στιγμή το αψεγάδιαστο στυλ τους.
Δημόσιες σχέσεις στα social networks: Εδώ τα πράγματα δυσκολεύουν. Η δουλειά σας θα απαιτεί κοινωνικότητα, ευέλικτο ωράριο και ικανότητα γρήγορης προσαρμογής σε νέες καταστάσεις. Αυτό που θα κάνετε είναι, ουσιαστικά, η εκπροσώπηση του πελάτη σας στα social networks, τα οποία είναι πλέον τόσο πολλά που πολύς κόσμος δεν τα προλαβαίνει. Θα ανεβάζετε στο προφίλ του τις φωτογραφίες από τις διακοπές του, θα γράφετε έξυπνες λεζάντες, θα ανανεώνετε συχνά το status του και θα απαντάτε με εκφράσεις λατρείας στα σχόλια των φίλων του. Απαιτείται, φυσικά, σχέση εμπιστοσύνης και απόλυτη εχεμύθεια –γι’ αυτό και θα μπορείτε να χρεώνετε τις υπηρεσίες σας ακριβά.
Κριτικός υποψήφιων σχέσεων: Γιατί να υπάρχουν κριτικοί κινηματογράφου, θεάτρου και εστιατορίων, και όχι κριτικοί υποψήφιων σχέσεων; Η δουλειά σας θα συνδυάζει το επάγγελμα του συμβούλου σχέσεων με εκείνο του συλλέκτη πληροφοριών, που περιγράψαμε παραπάνω. Θα δέχεστε τους πελάτες στο γραφείο σας, θα ακούτε τις διηγήσεις για τη γνωριμία τους, τις πολιτικοκοινωνικές απόψεις και τα χόμπι του καθενός και θα εξάγετε συμπεράσματα σχετικά με το αν η σχέση έχει μέλλον. Σε ακραίες περιπτώσεις, και με τη συγκατάθεση τουλάχιστον ενός εκ των εμπλεκόμενων μελών, θα καλείστε να συλλέξετε στοιχεία και από αρχειακές υπηρεσίες, όπως το Facebook ή οι φάκελοι της CIA.
Αναπληρωματικός γραφείου: Η πελατεία σας σε αυτήν την περίπτωση περιορίζεται στους υπάλληλους γραφείων ή καταστημάτων, που δεν κάνουν κάποια (πολύ) εξειδικευμένη δουλειά. Εσείς αναλαμβάνετε να πάτε στο γραφείο ή το κατάστημα στη θέση τους, τις ημέρες που θέλουν να πάρουν άδεια, αλλά το προσωπικό είναι ελλιπές. Αν καταφέρετε να αποκτήσετε περίπου εικοσιπέντε πελάτες –οι οποίοι θα χρειάζονται μίνιμουμ άδεια δύο εβδομάδες τον χρόνο– ουσιαστικά θα δουλεύετε όλο τον χρόνο, και μάλιστα χωρίς να βαριέστε λεπτό: κάθε εβδομάδα θα αλλάζετε δουλειά.
Ερευνητής αγοράς: Ο πελάτης σας ενημερώνει ότι θέλει να αγοράσει αυτοκίνητο/ υπολογιστή/ κινητό/ ακριβό παλτό, κι εσείς αναλαμβάνετε να γυρίσετε την αγορά, να συγκεντρώσετε προδιαγραφές, λεπτομέρειες και τιμές, και να του παρουσιάσετε συγκριτικούς πίνακες, οι οποίοι θα καταλήγουν στις δύο-τρεις πιο συμφέρουσες προτάσεις. Απλά πράγματα.
Αντ’ αυτού: Οι περισσότεροι άνθρωποι βρίσκουν ανυπόφορη τη συναναστροφή τους με την εφορία, τη ΔΕΗ, τις τράπεζες και γενικώς όλες τις «υπηρεσίες» στις οποίες είναι αναγκαίο να απευθύνονται ώστε να προχωρήσει μια σειρά υποθέσεών τους. Εσείς θα αναλάβετε ακριβώς αυτό. Θα σας κάνουν μια σειρά από πληρεξούσια και θα αναλάβετε ότι έχει να κάνει με αιτήσεις, δηλώσεις, χαρτόσημα και φυσικά προθεσμίες. Για το τελευταίο θα πρέπει να τηρείτε τετράδιο υπενθύμισης όπου θα καταγράφετε τις υποχρεώσεις των πελατών σας και θα τους τις υπενθυμίζετε π.χ. «σήμερα είναι η τελευταία ημέρα να προμηθευτείτε δώρο για το γάμο του ξαδέλφου σας» ή «θυμηθείτε να παραλάβετε το φόρεμά σας από το καθαριστήριο» ή ακόμα και «ο φίλος σας ο Τάκης έχει κρατήσει το βιβλίο που του δανείσατε για περισσότερους από τρεις μήνες».
Αυτοκίνητο-περίπτερο: Ή αλλιώς κινητό περίπτερο. Φορτώνετε στο αυτοκίνητό σας μερικά είδη περιπτέρου που μπορούν να χρησιμεύσουν σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης –τσιγάρα, τσίχλες, αναπτήρες, χαρτομάντηλα, μπαταρίες, λαστιχάκια μαλλιών κλπ– και οδηγείτε στα, απομακρυσμένα κατά προσίμηση, μέρη όπου υπάρχει κόσμος. Σκεφτείτε συναυλίες, street events, ποδοσφαιρικούς αγώνες κλπ. Ναι, οι καντίνες πάντα έχουν διαθέσιμα πατατάκια και κρύο νερό. Έχουν, όμως, προφυλακτικά;
Πηγή: in2life.gr