Η βιομηχανία του γάμου μπορεί να αναπτύσσεται με γοργό ρυθμό στην Ελλάδα, δεν έχει όμως ακόμα χαρτογραφηθεί.
Στην έρευνα που έκανε τον Σεπτέμβριο και Οκτώβριο 2019 η Wedding Circle και το Marketing Glasses σε Ελλάδα και Κύπρο διαπιστώθηκε ότι οι γονείς του γαμπρού και της νύφης αναλαμβάνουν μικρό ή μεγαλύτερο μέρος του κόστους του γάμου.
Βρέθηκε λοιπόν ότι στο 64% των γάμων οι γονείς συμμετέχουν στα έξοδα και σε ένα 9% αναλαμβάνουν πλήρως τον λογαριασμό. Υπάρχει και ΄να 27% στο οποίο το ζευγάρι πληρώνει από την τσέπη του εξολοκλήρου, αναφέρει η Καθημερινή.
Το budget συνήθως ξεπερνά τις αρχικές προβλέψεις. Ξεκινώντας τις ετοιμασίες ζευγάρι και γονείς υπολογίζουν κατά μέσο όρο το ποσό των 13.830 ευρώ, ενώ στο τέλος ο λογαριασμός αγγίζει τις 15.383 ευρώ. Και αυτό γιατί στην πορεία το 36% ενδιαφέρεται για περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες.
Το μεγαλύτερο ποσό φεύγει για το χώρο της δεξίωσης (6.477 ευρώ), ακολουθεί ο φωτογράφος (1.791 ευρώ), το νυφικό (1,426 ευρώ), ο wedding planner (1.347 ευρώ).
Τα περισσότερα ζευγάρια στην Ελλάδα, σε ποσοστό 36%, κάνουν παραδοσιακό γάμο.
Μετά την πρόταση γάμου το 16% -κυρίως άνδρες- αλλάζει την οικογενειακή κατάσταση στο Facebook και αυτό αποτελεί ένα εύρημα έκπληξη. «Αυτή η πληροφορία είναι για εμάς κρίσιμη ώστε να δούμε πώς θα κινηθούμε διαφημιστικά» είπε ο φωτογράφος γάμων και διευθυντής μάρκετινγκ Χρήστος Κοντσαλούδης που ανέλαβε την πρωτοβουλία διεξαγωγής της πρώτης μεγάλης έρευνας.