Το 1927 στον Πειραιά, δυο πρόσφυγες από τη Σμύρνη, ο Φώτης Μιχαηλίδης και ο Μίνως Κωνσταντίνης ξεκινούν ένα εργαστήρι παρασκευής ζυμαρικών το οποίο «βαφτίζουν» MISKO. Πολύ σύντομα, μέσα από τη διαδρομή τους στις γειτονιές του Πειραιά και της Αθήνας γράφουν την αρχή μίας από τις πιο συναρπαστικές σελίδες στην ελληνική επιχειρηματική, διαφημιστική και γαστρονομική ιστορία.

Το 1953 η εταιρία περνάει στα χέρια του διορατικού Ελευθέριου Μαντζίκα και χάρη στο επιχειρηματικό δαιμόνιο του τα ζυμαρικά MISKO γίνονται τα νούμερο 1 ελληνικά ζυμαρικά. Η MISKO γίνεται η πρώτη ελληνική εταιρία που συσκεύασε τα μακαρόνια της τη δεκαετία του ’50.

Ακάκιε, τα μακαρόνια να είναι… MISKO

Η MISKO έχει συνδέσει το όνομα της με μία κλασική μορφή που τη συνοδεύει στο μεγαλύτερο κομμάτι της ιστορίας της: τον Ακάκιο. Ο καλόγερος που ξεκίνησε με το γαϊδουράκι του να φέρνει μακαρόνια MISKO στο μοναστήρι του και πέρασε στην ιστορία της ελληνικής διαφήμισης ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα trademarks στην Ελλάδα. Η καμπάνια με τον Ακάκιο είναι μια από τις πιο γνωστές της Ελληνικής διαφημιστικής ιστορίας και συνέβαλλε καθοριστικά στο να κάνει τη MISKO τη No 1 μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα. Μάλιστα, πρόσφατα η MISKO αναβίωσε αυτό το πολύ γνωστό σύμβολο για όλους τους Έλληνες με νέα καμπάνια της. Σε αυτή τη νέα καμπάνια τον Ακάκιο ενσαρκώνει ο γνωστός έλληνας ηθοποιός Δημήτρης Μαυρόπουλος.

Ποιοτική υπεροχή

Τα ζυμαρικά MISKO καταναλώνονται από 9 στους 10 Έλληνες κάθε χρόνο! Το σημαντικότερο όμως επίτευγμα της MISKO είναι τα ποιοτικά ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα κι αυτό γιατί έχει καταφέρει να μεγαλώνει επιχειρηματικά, να διευρύνει το μερίδιό της στην αγορά και την προϊοντική της γκάμα, να εξάγει όπου υπάρχει ελληνισμός, και να στηρίζει τους Έλληνες παραγωγούς χωρίς «εκπτώσεις» στη διατροφική αξία και την γευστική ποιότητα των προϊόντων της, ακόμα και στην κρίση.

Πού οφείλεται αυτή η επιτυχία της MISKO;

Η απάντηση κρύβεται στο μοναδικό συνδυασμό χαρακτηριστικών που διαθέτει η MISKO: ιστορία, τεχνογνωσία, ποιότητα α΄ υλών, γεύση, καινοτομία, σεβασμός προς τον καταναλωτή και… αγάπη για την Ελλάδα.

Η μεγαλύτερη μάρκα ζυμαρικών της ελληνικής αγοράς μετρά ήδη 86 χρόνια παράδοσης και εμπειρίας διαθέτοντας πάνω από 55 σχήματα με επιλογές για μοντέρνες συνταγές (γεμιστά ζυμαρικά, κανελόνια κλπ.) αλλά και όλα τα σχήματα ζυμαρικών που χρησιμοποιούνται στις παραδοσιακές συνταγές (κριθαράκι, φιδές, αστράκι, πεπονάκι κλπ). Τα ζυμαρικά MISKO παράγονται στην Ελλάδα μέσα σε κλειστές συνθήκες παραγωγής σε ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο, ένα από τα πιο σύγχρονα και μεγαλύτερα της Ευρώπης, αν αναλογιστεί κανείς ότι παράγει 55.000 τόνους ζυμαρικά το χρόνο που αντιστοιχούν σε 550.000.000 πιάτα!

MISKO σημαίνει Ελλάδα

Η MISKO σημαίνει Ελλάδα στη γεύση αλλά και σε ό,τι αφορά τη στήριξη της ελληνικής αγροτικής παραγωγής. Η MISKO στηρίζει πάνω από 5.000 Έλληνες παραγωγούς χωρίς να κάνει εκπτώσεις στη διατροφική αξία και την γευστική ποιότητα των προϊόντων της. Τα ζυμαρικά MISKO συνεχίζουν να φτιάχνονται αποκλειστικά από επιλεγμένο σιτάρι υψηλής ποιότητας που προέρχεται από 260.000 στρέμματα Ελλήνων παραγωγών, με τους οποίους η MISKO έχει μακροχρόνια συνεργασία (συμβολαιακή γεωργία).

Κομμάτι της καθημερινότητας

Η MISKO είναι κομμάτι της καθημερινότητας, αλλά και κομμάτι της καλής Ελλάδας που αγαπάμε. Για τους χιλιάδες Έλληνες ομογενείς η γεύση των ζυμαρικών MISKO, το πακέτο με τον Ακάκιο και η μυρωδιά του φρεσκομαγειρεμένου φαγητού είναι ένα κομμάτι της ταυτότητας που ενώνει όλους τους Έλληνες, των εθίμων που στηρίζουν τους δεσμούς τους με την Ελλάδα.

Η MISKO είναι μία από τις πλέον αγαπητές μάρκες στην Ελλάδα και έχει καταφέρει να υπογράψει όχι μόνο την ιστορία του κλάδου της και της ελληνικής επιχειρηματικότητας στο σύνολό της, αλλά και της ποιότητας ζωής που αξίζουμε να έχουμε όλοι.

Ξέρατε ότι…

Η MISKO πήρε τ’ όνομά της από τα αρχικά των Μιχαηλίδη και Κωνσταντίνη που ξεκίνησαν το 1927 στον Πειραιά ένα εργαστήρι παρασκευής ζυμαρικών.

Τους χρηματοδότησε η Αγγέλα Κερεστετζοπούλου αδελφή της γιαγιάς της Ροζίτας Σώκου της οποίας παππούς ήταν ο Φώτης Μιχαηλίδης.

Το πρώτο λογότυπο της ΜISKO απεικόνιζε την Ακρόπολη.

Την εποχή των Μιχαηλίδη και Κωνσταντίνη τα μακαρόνια MISKO είχαν αποσπάσει 47 χρυσά βραβεία διεθνών εκθέσεων.

Το αριθμός τηλεφώνου της MISKO στον Πειραιά ήταν 5-11.

Οι πρώτες αφίσες της MISKO έκαναν πάταγο λέγοντας ότι τα μακαρόνια MISKO βγάζουν «2 πιάτα παραπάνω στο κιλό», ότι τα παιδιά «λατρεύουν τη μανούλα που τους μαγείρεψε μακαρόνια ΜΙΣΚΟ» και ότι «420000 πιάτα ΜΙΣΚΟ σερβίρονται ημερησίως στην Ελλάδα».

Οι Ελευθέριος Ματζίκας, Εμμανουήλ Παπαναστασίου και Εμμανουήλ Θεοδωράκης αγόρασαν τη ΜISKO το 1953 δαπανώντας 10.000 δρχ της εποχής εκείνης.

Η MISKO είναι η πρώτη ελληνική εταιρία που συσκεύασε τα μακαρόνια της τη δεκαετία του ’50.

Η MISKO άλλαξε τα δεδομένα στα ζυμαρικά δημιουργώντας την πρωτοποριακή Σπαγγετίνι MISKO με αυγά το 1962.

Το εργοστάσιο της MISKO στην Πάτρα ήταν το πρώτο εργοστάσιο αυτοματοποιημένης παραγωγής ζυμαρικών στην Ελλάδα.

Ο καλόγηρος πάνω στο γαϊδουράκι που κοσμεί τα πακέτα MISKO και η φράση «Ακάκιε τα μακαρόνια να είναι MISKO» θεωρείται σταθμός στην ελληνική διαφήμιση.

H MISKO από νωρίς ταξίδευε σε όλο τον κόσμο και ήδη το 1979 επιβραβεύεται για τις εξαγωγικές της προσπάθειες στις χώρες της Μέσης Ανατολής, της Ασίας και της Αφρικής με το διεθνές βραβείο «Χρυσός Ερμής».

Η MISKO είναι η πρώτη ελληνική μάρκα που έφερε τις παραδοσιακές γεύσεις απ’ όλη την Ελλάδα στο καθημερινό τραπέζι.

Η MISKO είναι η πρώτη ελληνική μάρκα που εμπλούτισε τη γκάμα της με ζυμαρικά Ολικής Άλεσης.

Τα ζυμαρικά MISKO απολαμβάνουν αναγνωρισιμότητα που φτάνει το 100%.

Η MISKO διαθέτει πάνω από 55 σχήματα ζυμαρικών.

Η MISKO εξάγεται από την Ελλάδα σε 35 χώρες.

Το εργοστάσιο που φτιάχνει τα ζυμαρικά MISKO βρίσκεται στη Θήβα και είναι ένα από τα μεγαλύτερα εργοστάσια των Βαλκανίων. Παράγει 55.000 τόνους ζυμαρικά το χρόνο που αντιστοιχούν σε 55.000.000 πιάτα.

Τα ζυμαρικά MISKO φτιάχνονται αποκλειστικά από σιτάρι α’ ποιότητας που προέρχονται από 260.000 στρέμματα ελλήνων παραγωγών.

86 χρόνια MISKO σημαίνει Ελλάδα.

www.misko.gr

www.facebook.com/misko.greece