Η Henkel Hellas και τα αγαπημένα brands Dixan, Persil, Vapona, Bref και Color Catcher «πρωταγωνιστούν» στη νέα in store καμπάνια «Tρίποντο στην Καθαριότητα!» και επιβραβεύουν όλους τους καταναλωτές με εκπτώσεις έως και 50%.
Η νέα καμπάνια επιβραβεύει τη θετική σκέψη και την επιτυχία. Όπως η Ελλάδα μέσα από το μπάσκετ έχει ζήσει στιγμές εθνικής υπερηφάνειας, αφού οι αθλητές μας με πίστη στον εαυτό τους, σκληρή δουλειά και θετική διάθεση κατάφεραν πολλά έτσι και εμείς όλοι, μπορούμε να καταφέρουμε πολλά με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.
Το 2019, αποτελεί μια ιδιαίτερη χρονιά για το ελληνικό μπάσκετ και τα brands Dixan, Persil, Vapona, Bref και Color Catcher ενισχύουν την εορταστική ατμόσφαιρα προσκαλώντας όλους τους καταναλωτές να συμμετέχουν σε αυτή και να σκέφτονται με τον ίδιο θετικό τρόπο στην καθημερινότητά τους.
Ενώ, χαρίζουν δώρα και μοναδικές εκπτωτικές προσφορές που θα βρείτε σε όλα τα σουπερμάρκετ.
Ο Παναγιώτης Βασιλόπουλος, ο διεθνής μπασκεμπολίστας μας πρότυπο ήθους και αγωνιστικότητας, Παγκόσμιος Πρωταθλητής με τη φανέλα της Εθνικής ομάδας δήλωσε σχετικά: «Αγκάλιασα την πρωτοβουλία της Henkel επειδή είδα στην εταιρεία την ίδια λογική που διέπει εμένα. Πάθος για αυτό που κάνει, πίστη για σκληρή δουλειά και σεβασμό στον τελικό αποδέκτη.
Έτσι χαίρομαι πάρα πολύ που φέτος, μια σημαντική χρονιά για το ελληνικό μπάσκετ, η Henkel αποφάσισε να γιορτάσει το μπάσκετ και μαζί να δώσει στην ελληνική οικογένεια, πέρα από προσφορές, μια αισιόδοξη νότα στη ζωή. Τρίποντο στην καθαριότητα, αλλά και τρίποντα στη θετική πλευρά της ζωής».
Η Ράνια Φιλιπακοπούλου, Trade Marketing Manager Laundry & Home Care, δήλωσε σχετικά: «Στη Henkel Hellas, η θετική προσέγγιση των προκλήσεων και των στόχων μας είναι το μόττο μας! Tα Dixan, Persil, Vapona, Bref και Color Catcher αγαπημένες μάρκες του ελληνικού νοικοκυριού είναι συνώνυμα της καθαριότητας.
Η φετινή χρονιά αποτελεί ‘σταθμό’ για το ελληνικό μπάσκετ και εμείς είμαστε εδώ με τα προϊόντα μας για να μεταφέρουμε σε κάθε σπίτι το μήνυμα αισιοδοξίας και θετικής διάθεσης, βάζοντας Τρίποντο πρωτίστως στην καρδιά του καταναλωτή μας».