Χωρούν στερεότυπα στην αγάπη; Σύμφωνα με τη διαφήμιση της σοκολάτας Lacta, με ζευγάρια «συνηθισμένα» και «ασυνήθιστα», όχι. Η καμπάνια διακηρύσσει πως «η αγάπη έχει πολλές γεύσεις» και η απόδειξη είναι 28 αληθινά ζευγάρια, πολύ διαφορετικά μεταξύ τους αλλά με ένα κοινό στοιχείο να τα ενώνει, την αγάπη, που φωτογραφήθηκαν για την έκθεση #ActForLove της Lacta.
Ζευγάρια με διαφορά ύψους, ζευγάρια με και χωρίς τατουάζ, ζευγάρια που ο καθένας είναι από άλλη χώρα, άλλη ήπειρο ή με διαφορετικό χρώμα, ζευγάρια διαφορετικής θρησκείας, ζευγάρια ετερόφυλα και ομόφυλα, ζευγάρια μικρής ή μεγάλης ηλικίας, αρτιμελή ή όχι, που συγκατοικούν ή όχι, ή που δεν ζουν καν στην ίδια πόλη, όλα αποτελούνται από ανθρώπους πολύ διαφορετικούς μεταξύ τους, που όμως η αγάπη τους έφερε κοντά. Στόχος της εταιρείας είναι να περάσει το μήνυμα πως η αγάπη δεν έχει χρώμα, δεν έχει ηλικία, εθνικότητα και φύλο. Δεν έχει κανόνες. Πως η αγάπη δεν κάνει διακρίσεις.
«Κάθε ιστορία είναι μοναδική αλλά ταυτόχρονα και πολύ γνώριμη. Είναι ιστορίες ζευγαριών που συνυπάρχουν γύρω μας και ζούνε την καθημερινότητα τους αναδεικνύοντας αυτό που τελικά έχει και τη μεγαλύτερη αξία, ‘να νοιάζεσαι κάποιον και να τον αγαπάς’» αναφέρει η εταιρεία.
Η διαφημιστική εκστρατεία της Lacta έχει τίτλο «Δες όλες τις γεύσεις της αγάπης» και η έκθεση τιτλοφορείται #ActForLove. Η φωτογράφος που αποτύπωσε σε εικόνα τα ζευγάρια είναι η Ελληνο-Γαλλίδα Chloe Kritharas Devienne, γνωστή για το ακτιβιστικό της έργο και την ενασχόλησή της με πολλά κοινωνικά θέματα, της οποίας τα projects έχουν εκτεθεί σε μουσεία και καλλιτεχνικούς χώρους σε Ελλάδα και Γαλλία.
Το σύνολο των 28 φωτογραφιών θα προβληθεί στην φωτογραφική έκθεση #ActForLove στο City Link που θα ανοίξει τις πύλες της ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου και θα είναι ανοιχτή στο κοινό για μία εβδομάδα.
Σχεδόν σε κάθε ανάρτηση της καμπάνιας στα social media τα σχόλια πέφτουν βροχή, καθώς η διαφήμιση αναμφίβολα πετυχαίνει τον σκοπό της, να προκαλέσει το ενδιαφέρον. Εκτός από το ενδιαφέρον προκαλεί σε κάποιους και αντιδράσεις, καθώς άλλοι επικροτούν τη φιλοσοφία της καμπάνιας και το μήνυμα υπέρ της διαφορετικότητας και της αγάπης κι άλλοι καταγγέλλουν προσπάθεια να παρουσιαστεί ως φυσιολογικό κάτι που, κατά τους ίδιους, δεν είναι.
Η καμπάνια θυμίζει αντίστοιχη διαφημιστική εκστρατεία πολύ γνωστής εταιρείας, πριν από περίπου τρεις δεκαετίες, που χρησιμοποιούσε μοντέλα εντελώς έξω από τα συνηθισμένα για να παρουσιάσει τα ρούχα της, και οι αφίσες της στους δρόμους προκαλούσαν αντιδράσεις. Τριάντα χρόνια μετά, αν κρίνει κανείς από κάποια από τα σχόλια που γίνονται για την καμπάνια της Lacta, «όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν».