Τη νέα επικοινωνιακή στρατηγική τού Ελληνικού Τουρισμού για το 2013, παρουσίασε η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, στο πλαίσιο της επίσκεψης που πραγματοποιεί στο Λονδίνο. Στη διαφημιστική καμπάνια της Ελλάδας αναφέρθηκε και ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Νίκος Καραχάλιος, ο οποίος εξειδίκευσε τους στόχους της.

Η υπουργός Τουρισμού παρουσίασε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του προορισμού Ελλάδα και το ισχυρό brand name Ελληνικός Τουρισμός. Αναφέρθηκε, επίσης, στους στόχους του υπουργείου, τονίζοντας ότι αυτοί είναι η ανάπτυξη νέων προϊόντων, όπως ο θαλάσσιος και ο ιατρικός τουρισμός, αλλά και η βελτίωση των υποδομών της χώρας, ώστε οι τουριστικές υπηρεσίες να είναι περισσότερο ελκυστικές στους ξένους επισκέπτες. «Η Ελλάδα δεν είναι μόνο ήλιος και θάλασσα, αλλά παρέχει ποικίλες εμπειρίες στους ξένους και είναι εξαιρετικός τουριστικός προορισμός καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους», είπε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Νίκος Καραχάλιος, εστίασε στην επικοινωνιακή στρατηγική του ΕΟΤ για τα επόμενα έτη και παρουσίασε έρευνα για την ταξιδιωτική αγορά της Βρετανίας, σύμφωνα με την οποία η Ελλάδα αποτελεί παραδοσιακό δημοφιλή προορισμό για τους Άγγλους πολίτες. Βάσει των στοιχείων της έρευνας, περίπου 1.200.000 Άγγλοι κάθε χρόνο επισκέπτονται τη χώρα μας.

Στην Παγκόσμια Έκθεση Λονδίνου, ο ΕΟΤ συμμετέχει με περίπτερο 813 τ.μ. το οποίο πλαισιώνεται από 36 συνεκθέτες της Ελλάδας και φορείς όπως η ΓΕΠΟΕΤ, ΗΑΤΤΑ, Ένωση Ξενοδόχων Αττικής, ΕΒΕΑ και πλήθος τουριστικών επιχειρήσεων.