Άμεση ήταν η απάντηση του ΟΣΕ, στις ευθύνες που του επιρρίπτει η «ιδιωτική εταιρεία» ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ για την κατάσταση στους σταθμούς στον προαστιακό και στο κύριο δίκτυο του σιδηροδρόμου.
Όπως μετέδωσε το ΑΠΕ, ο ΟΣΕ με ανακοίνωσή του παραπέμπει στην έρευνα της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) σημειώνοντας ότι οι δύο βασικότερες αιτίες παραπόνων των επιβατών αφορούν στη λειτουργία της ιδιωτικής εταιρείας και όχι του διαχειριστή υποδομής, δηλαδή του ΟΣΕ. Αφορούν, όπως αναφέρει, τις υπηρεσίες, την κατάσταση του τροχαίου υλικού, την τιμολόγηση μέσα στις αμαξοστοιχίες, τα δρομολόγια και όχι στους σταθμούς του δικτύου.
Παραδέχεται πάντως, ότι η κατάσταση των υποδομών βρίσκεται σε κρίσιμο σημείο, ως αποτέλεσμα των επιβαρύνσεων που αναγκαστικά προκαλούνται από την υλοποίηση νέων και σημαντικών έργων, τα οποία και ολοκληρώνονται με ρυθμούς παράδοσης που χαρακτηρίζονται ραγδαίοι, σε αντίθεση με την πραγματικότητα που επικρατούσε μέχρι το 2014.
Επίσης, επισημαίνει πως με απόφαση της ελληνικής πολιτείας, ο ΟΣΕ επιβαρύνθηκε με συνολική ζημία άνω των 700 εκατομμυρίων ευρώ, προκειμένου να καταστεί εφικτή η ιδιωτικοποίηση της συγκεκριμένης εταιρείας παροχής σιδηροδρομικού έργου.
«Η διαδικασία ιδιωτικοποίησης της εταιρείας, ήδη από το 2008 συμπαρέσυρε και ολόκληρο το προσωπικό διαχείρισης σταθμών που ήταν διαθέσιμο στον ΟΣΕ, με αποτέλεσμα τη διαρκή και μόνιμη υποστελέχωσή του, μέχρι σήμερα» δηλώνει ο ΟΣΕ.