Έργα ανάπλασης ξεκινάνε στη Θέρμη αξίας 4,7 εκατ. ευρώ (εκ των οποίων πλέον του 1,5 εκατ. ευρώ διατίθεται από τα δημοτικά ταμεία), που δεν αφορούν μόνο απλές διαμορφώσεις πεζοδρομίων, αλλά γενικότερο νοικοκύρεμα των οδών της Θέρμης.
Έτσι εκτός από τη διαπλάτυνση των πεζοδρομίων, σύμφωνα με δημοσίευμα του «Αγγελιοφόρου» της Κυριακής», τα έργα στην οδό Ταβάκη, που εκτείνονται σε μήκος 680 μέτρων, αφορούν μεταξύ άλλων τον φωτισμό των οδών, την τοποθέτηση βυθιζόμενων κάδων απορριμμάτων και του απαραίτητου αστικού εξοπλισμού, δενδροφυτεύσεις, κατασκευή αυτοματοποιημένου αρδευτικού δικτύου, ανακατασκευή των υδρορροών, κατασκευή ραμπών και οδηγού για άτομα με προβλήματα όρασης κ.ά.
Επίσης, δημιουργείται ποδηλατόδρομος διπλής κατεύθυνσης, αλλά διαμορφώνεται και κυκλικός κόμβος (Β. Ταβάκη – Σ. Πέτρουλα), με στόχο την ασφάλεια των πεζών.
Στην οδό Καραολή και Δημητρίου, εργασίες υλοποιούνται σε μήκος ενός χιλιομέτρου. Εκτός όλων των παραπάνω, προβλέπεται επίσης η περίφραξη του αρχαιολογικού χώρου στη Β’ Τούμπα της εποχής του Χαλκού, η μονοδρόμηση του τμήματος της οδού από την οδό Καπετάν Χάψα έως την οδό Μαρίνου Αντύπα στον παλιό οικισμό, η διαμόρφωση χώρου στάθμευσης για 36 αυτοκίνητα, στη συμβολή της οδού με τον υφιστάμενο δρόμο που οδηγεί προς το Φράγμα της Θέρμης κ.ά.
Με την ευκαιρία των εργασιών που υλοποιούνται στις δύο αυτές οδούς, ο δήμος βάζει μία τάξη και στα δίκτυα κοινής ωφελείας στα συγκεκριμένα σημεία. Ετσι, κατασκευάζεται δίκτυο ομβρίων στην Δημητρίου και Καραολή από την οδό Καπ. Χάψα έως το δρόμο που οδηγεί προς το Τριάδι και στην οδό Β. Ταβάκη από την Παν. Τσαλδάρη έως της Σωτ. Πέτρουλα, όπου κατασκευάζεται και δίκτυο ύδρευσης. Παράλληλα, κατασκευάζεται δίκτυο ακαθάρτων στη Δημητρίου και Καραολή από τη διασταύρωση με την οδό Νέστορος.
Τα έργα υλοποιούνται τμηματικά και οι δημότες ενημερώνονται για την εξέλιξη των εργασιών και τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που κάθε φορά απαιτούνται για την κίνηση των οδηγών και τις μετακινήσεις των πεζών. Οι εργασίες εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθούν το καλοκαίρι του 2013, σύμφωνα τουλάχιστον με το συμβατικό χρόνο περαίωσης.