Περίπου 132.000 θεατές παρακολούθησαν το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, που έριξε την αυλαία του στις 11 Αυγούστου και σύμφωνα με έναν πρώτο απολογισμό, έφερε στο ταμείο του 2.325.000 ευρώ.
Αυτό το δύσκολο, κοινωνικά και οικονομικά για τους Έλληνες καλοκαίρι, το Φεστιβάλ ήταν μικρότερο σε διάρκεια (8/6-11/8), με λιγότερες εκδηλώσεις (57) και περιορισμένο χωροταξικά.
Με λιγότερες ξένες παραγωγές (μόνο έξι) και περισσότερες ελληνικές (19), στο σύνολο των 25 θεατρικών παραστάσεων.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, σύμφωνα με την έως τώρα αποτίμηση, από τις 118 παραστάσεις του Φεστιβάλ, δεν ήταν λίγες αυτές που είχαν πληρότητα από 80% έως 100%, ενώ, τα εισιτήρια εξαντλήθηκαν στις παραστάσεις της Εθνικής Λυρικής Σκηνής (Τροβαδούρος), στον Δημήτρη Παπαϊωάννου (Πρώτη ύλη), στη Σαουμπίνε (Μις Ζυλί και Επιστροφή του Οδυσσέα),στην ελληνογερμανική όπερα «Υassou Aida», στη βελγική ομάδα Ντε Κου (Βρίζοντας το Κοινό), στους Αργεντινούς Timbre 4 (Tercer Cuerpo), στην ομάδα Grasshopper (με τον ιψενικό «Μικρό Έγιολφ»), στην ελληνική ομάδα Sforaris (Γιοί και κόρες), στην παράσταση της Σύλβια Λιούλιου (Ο Λάμπρος, Ζακύνθου αρ.12), στον Μιχαηλ Μαρμαρινό και το Theseum Ensemble (Insenso), στην παράσταση του Σάκη Παπακωνσταντίνου ( La commune Grecque), στη Λένα Κιτσοπούλου (Αθανάσιος Διάκος – Η επιστροφή) και στην παράσταση «Νύχτα στους Δελφούς», για την οποία άνοιξε ειδικά το Αρχαίο Θέταρο των Δελφών, μετά από 30 χρόνια σιωπής.
Εκτός από τις θεατρικές παραστάσεις οι θεατές παρακολούθησαν 9 παραστάσεις χορού, 13 συναυλίες, 7 σημαντικές εικαστικές εκθέσεις, και όσοι δεν πρόλαβαν πέρυσι, είχαν την ευκαιρία φέτος να δουν σε επανάληψη το ιδιαίτερα αξιόλογο ντοκιμαντέρ του Γιώργου Σκευά «Γυμνά χέρια», για τον Δημήτρη Μητρόπουλο.
Ανάμεσα στους θεατές του φετινού Φεστιβάλ ήταν και καλλιτεχνικοί διευθυντές κορυφαίων Φεστιβάλ και Οργανισμών του εξωτερικού (Brooklyn Academy of Music – Joe Melillo, Amsterdam Festival – Annemieke Keurentjes, Wiener Festwochen – Stefanie Carp, English National Opera – John Berry, Schaubühne Berlin – Thomas Ostermeier).