Αρκετά φθηνότερο μπορεί να αποδειχθεί το φετινό πασχαλινό τραπέζι για τους καταναλωτές, αλλά εάν δεν γίνει η κατάλληλη έρευνα αγορά αυτός μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ, σύμφωνα με το ΚΕΠΚΑ.
Συγκεκριμένα, εάν οι καταναλωτές επιλέξουν να «ντύσουν» το τραπέζι τους με προϊόντα που θα προμηθευτούν στις κατώτερες τιμές, θα τους βγει πιο φθηνό έως και 3,05% , όμως εάν δεν φροντίσουν να κάνουν την απαραίτητη έρευνα αγοράς, θα κληθούν να το πληρώσουν ακριβότερα, σε ποσοστό 2,81%.
Αυτό προκύπτει από τιμοληψία που πραγματοποίησε τη Μεγάλη Τετάρτη το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, που διαπιστώνει μεγάλες αποκλίσεις ανάμεσα στις ανώτερες και τις κατώτερες τιμές των προϊόντων.
Ειδικότερα, το ΚΕΠΚΑ υπολογίζει ότι το φετινό Πασχαλινό τραπέζι, για οκτώ έως δέκα άτομα, με μαγειρίτσα, δύο κύρια πιάτα, ισάριθμες σαλάτες, τσουρέκι, αυγά και φρούτα, θα στοιχίσει στους καταναλωτές, από 69,14 ευρώ έως 162,90 ευρώ.
«Το αποτέλεσμα είναι ότι ένα τραπέζι, με προϊόντα υψηλών τιμών, θα στοιχίσει υπερδιπλάσια, από ένα τραπέζι, με τα ίδια προϊόντα και τις ίδιες ποσότητες, που, όμως, αγοράστηκαν με τις κατώτερες τιμές», υπογραμμίζεται χαρακτηριστικά σε σημερινή ανακοίνωση, με την οποία συστήνεται στους καταναλωτές να προβούν «σε προσεκτική έρευνα, πριν από κάθε αγορά, αξιοποιώντας τις προσφορές και αποφεύγοντας τις παγίδες, ώστε να πετύχουν το χαμηλότερο κόστος, για το πασχαλινό τραπέζι».
Μεταξύ άλλων, στην ανακοίνωσή του το ΚΕΠΚΑ συνιστά, στους καταναλωτές: «Όχι υπερβολές στις ποσότητες, που αγοράζουμε. Η υψηλότερη τιμή δεν σημαίνει πάντοτε και καλύτερη ποιότητα».