«Πυρά» κατά του ελεγκτή του Προαστιακού που κατέβασε το παιδί της από τον Προαστιακό, διότι του έλειπαν 10 λεπτά του ευρώ για το εισιτήριο εξαπέλυσε η μητέρα του 14χρονου.
Σημειώνεται ότι προ ημερών ένας μαθητής όταν ανέβηκε στον προαστιακό με προορισμό το Ρίο διαπίστωσε πως του έλειπαν τα 10 λεπτά για την αγορά εισιτηρίου.
Παρόλο που ενημέρωσε τον ελεγκτή, αυτός του έκανε σαφές πως θα πρέπει να κατέβει στην αμέσως επόμενη στάση.
Μιλώντας στον ΑΝΤ1 και την εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» η μητέρα είπε ότι το παιδί είχε μαζί του τα χρήματα, αλλά πιθανώς κάπου του έπεσε και έχασε το δεκάλεπτο, στρέφοντας τα βέλη της κατά του ελεγκτή, διότι όπως είπε κατέβασε το παιδί σε μια στάση και μια γειτονιά που ο 14χρονος δεν γνώριζε.
«Ας μου τηλεφωνούσαν για να πάω εγώ και να του δώσω τα χρήματα στην στάση που επρόκειτο να κατέβει το παιδί ή να περιμένουν μέχρι να πάω να το πάρω, παρά να το αφήσουν σε ένα σημείο που δεν γνωρίζει», είπε η κ. Θεοδωροπούλου.
Όπως τόνισε, κοινοποίησε στον Πρωθυπουργό την επιστολή που έστειλε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία διεξάγει ΕΔΕ για το περιστατικό.
Πάντως, φρόντισε και η ίδια να διαχωρίσει την συμπεριφορά του προσωπικού στον Προαστιακό, λέγοντας ότι προ καιρού το παιδί είχε εντελώς διαφορετική εμπειρία όταν είπε στον ελεγκτή ότι θα πληρώσει εκείνο το εισιτήριο και για έναν φίλο με τον οποίο είχαν μπει μαζί στον συρμό, με τον ελεγκτή να του απαντά ότι επειδή είπε ότι θα κάνει αυτήν την κίνηση, δεν θα τους χρεώσει με δύο εισιτήρια, αλλά με ένα.