Κανονικά λειτουργεί το «Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου» του ΟΑΣΑ και εύρυθμα εκδίδονται τα ηλεκτρονικά εισιτήρια και κάρτες στο δίκτυο της ΣΤΑΣΥ (μετρό, τραμ, ηλεκτρικός) αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Οργανισμός.
Διευκρινίζει δε, ότι «τα όποια μικροπροβλήματα σε ένα τόσο πολυσύνθετο τεχνολογικά έργο, που σημειώθηκαν σε επιμέρους σταθμούς όπως η Ομόνοια, ήταν σημειακά και αντιμετωπίστηκαν στον προβλεπόμενο χρόνο». Επίσης, σε 200.000 ηλεκτρονικά εισιτήρια σημειώθηκε πρόβλημα σε μόλις 100 – πρόβλημα το οποίο επιλύθηκε.
Σημειώνεται ότι για 10 συνεχόμενα χρόνια (σύμφωνα με τη σύμβαση του έργου, για το οποίο έγινε διεθνής διαγωνισμός) τα ανταλλακτικά και οι όποιες συντηρήσεις πληρώνονται από την ανάδοχο κοινοπραξία και όχι από τον ΟΑΣΑ.
«Το ηλεκτρονικό εισιτήριο έχει μπει στη ζωή των Αθηναίων και των επισκεπτών της πόλης και τα έσοδα βαίνουν αυξανόμενα. Ήδη έχουν ξεπεράσει το 10% των συνολικών πωλήσεων», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Ιωάννης Σκουμπούρης. «Το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ) είναι λειτουργικό σε όλη του την έκταση, και τα όποια προβλήματα σε ένα τόσο μεγάλο έργο, αντιμετωπίζονται» σχολίασε ο κ. Σκουμπούρης, επισημαίνοντας παράλληλα ότι «τα κοινωνικά οφέλη από ένα τέτοιο εκτεταμένο και υψηλής τεχνολογίας έργο είναι προφανή, και για το λόγο αυτό εργαζόμαστε όλοι για την καθημερινή λειτουργία του προς όφελος των επιβατών των δημόσιων συγκοινωνιών».
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ Τάσος Ταστάνης, υπογράμμισε ότι «το επιβατικό κοινό ανταποκρίνεται με μεγάλη προθυμία και δείχνει εμπιστοσύνη στην προσπάθεια που καταβάλλουν η κυβέρνηση, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών φορέων και οι εργαζόμενοι, για να φέρουν τη νέα εποχή στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας».
Μέσω του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, επιδίωξη του ΟΑΣΑ είναι η παροχή συνδυασμένων προσφορών κομίστρων σε επιβάτες, όπως αποδείχτηκε με την προσφορά των 10 + 1 εισιτηρίων (το 1 δίδεται δωρεάν, με αποτέλεσμα το ενιαίο εισιτήριο να μειώνεται στα 1,27 ευρώ από 1,4 ευρώ), η δικαιότερη τιμολογιακή πολιτική, η διευκόλυνση των επιβιβάσεων και μετεπιβιβάσεων και η αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής.