Λιγότερο επιφυλακτικός φαίνεται πως είναι σήμερα ο Έλληνας καταναλωτής απέναντι στις διαδικτυακές αγορές, τα καταστήματα μεταχειρισμένων ρούχων καθώς και τα στοκ προϊόντα.

Παρόλο που ο χώρος της ένδυσης πλήττεται βαθύτατα από την κρίση, τα μαγαζιά με μεταχειρισμένα ρούχα γίνονται ευκολότερα πόλος έλξης για τους καταναλωτές. Το ίδιο ισχύει και για τα καταστήματα που πουλούν ηλεκτρικά οικιακά είδη( ψυγεία, κουζίνες κ.α.)  με μικροφθορές.

Όπως αναφέρει ο Ελεύθερος Τύπος στα συγκεκριμένα καταστήματα οι τιμές είναι μειωμένες ακόμα και τα 70%.

Άνοδο σημειώνουν και οι on line αγορές, οι οποίες το πρώτο εξάμηνο του 2011 παρουσίασαν αύξηση 30% σε σχέση με το 2010. Αν και υπήρχε περισσότερη προτίμηση σε ηλεκτρονικά είδη και υπολογιστές, φέτος, το έτοιμο φαγητό και τα προϊόντα σούπερ μάρκετ αποτέλεσαν δύο από τις κατηγορίες που σημείωσαν αύξηση.