Το NestleNoiazomai.gr, ο κόσμος προνομίων από τη Nestlé Ελλάς, με στόχο να συμβάλλει σε μια καλύτερη ζωή για όλη την οικογένεια, παρουσιάζει μια νέα μοναδική εφαρμογή, καλωσορίζοντας τους χρήστες στη νέα ψηφιακή εποχή της Nestlé! Το ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ της Nestlé αποτελεί την πρώτη εφαρμογή κινητού με την οποία μπορούμε όλοι να επωφεληθούμε από τις καθημερινές μας αγορές, καθώς με τον πιο γρήγορο και εύκολο τρόπο κερδίζουμε πόντους επιβράβευσης! Πώς; Αγοράζοντας τις αγαπημένες μας γεύσεις Nestlé, φωτογραφίζουμε την απόδειξή super market, υπογραμμίζουμε τα προϊόντα που βρίσκονται στην απόδειξη και… κερδίζουμε πόντους οι οποίοι μας βοηθούν να φτιάξουμε επιπλέον κουπόνια για τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε πιο συχνά. Ας δούμε σχηματικά την εμπειρία της επιβράβευσης: Παράλληλα, το nestlenoiazomai.gr παρουσιάζει και τους τρεις ειδικούς συνεργάτες του οι οποίοι φροντίζουν να μας ενημερώνουν μέσα από την αρθρογραφία τους για θέματα είτε που μας απασχολούν στην καθημερινότητά μας είτε που μπορούν να την κάνουν πιο απολαυστική! Ο διατροφολόγος, Ιωσήφ Αλεξανδρίδης, μας υπενθυμίζει πως «Νοιάζομαι για την διατροφή μου» σημαίνει νοιάζομαι για την υγεία μου, την οποία χτίζουμε με τις σωστές επιλογές μας και τα καλύτερα προϊόντα διατροφής με βάση τις ανάγκες μας. Από την άλλη, ο αγαπημένος σεφ Κυριάκος Μελάς υπογραμμίζει ότι ένα τραπέζι γεμάτο μοσχομυριστές δημιουργίες είναι η ευκαιρία να έρθουμε όλοι πιο κοντά ενώ, το ότι νοιάζομαι για τους αγαπημένους μας σημαίνει ότι νοιαζόμαστε για τις γευστικές τους απολαύσεις! Έτσι, ακόμα και για τους μικρούς μας φίλους τους οποίους συχνά «κυνηγάμε» για να φάνε λαχανικά μας δίνει χρήσιμες συμβουλές για το πώς μπορούμε να τα κρύψουμε μέσα σε… υγιεινές μπουκίτσες! O Τάσος Μαργαρίτης από την πλευρά του εξηγεί πώς διορθώνοντας μικρά πράγματα από την καθημερινότητά μας μπορούμε να βελτιώσουμε τη στάση του σώματός μας αποφεύγοντας σημαντικά μελλοντικά προβλήματα! Με το ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ app γινόμαστε λοιπόν μέλη στο πιο ολοκληρωμένο και καινοτόμο πρόγραμμα επιβράβευσης που η Nestlé δημιούργησε ειδικά για εμάς, αποδεικνύοντας το πόσο μας ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ, κάνοντας την εμπειρία αγορών μας ακόμη πιο «έξυπνη»!