Η ψηφιακή βραβευμένη καμπάνια του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και της Marketing Greece «Speak Aθenian. Be an Aθenian», που ξεκίνησε το Δεκέμβριο για την προώθηση της πόλης της Αθήνας και της δυναμικής της ως προορισμού city break μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, γυρίζει σελίδα στο νέο «λεξικό της πόλης» τον Ιούλιο και αφιερώνεται στη μοναδικότητα των ελληνικών γεύσεων, με την ενότητα «Lunchphoria», συνεχίζοντας να αναδεικνύει «ζωντανά» την αθηναϊκή εμπειρία!

air1

Η Diane Kochilas στο αεροδρόμιο

Η βραβευμένη «γκουρού της ελληνικής κουζίνας», αρθρογράφος και συγγραφέας 17 βιβλίων για την ελληνική μαγειρική, έρχεται στο αεροδρόμιο της Αθήνας

  • Την Πέμπτη, από 1 έως 3 π.μ. (Αναχωρήσεις, Είσοδος 4, Aegean Lounge, είσοδος ελεύθερη)
  • Την Παρασκευή από 11 – 12 το μεσημέρι (Αναχωρήσεις, Εμπορικό Κέντρο αεροδρομίου, είσοδος ελεύθερη)

με στόχο να αναδείξει την ελληνική γεύση, ταξιδεύοντας επιβάτες και επισκέπτες… «Beyond Tzatziki!»

Παράλληλα, καθ’ όλη τη διάρκεια του Lunchphoria, εκπτωτικές προσφορές και εκπλήξεις θα υπάρχουν σε καταστήματα στο αεροδρόμιο, για τους… followers του νέου λεξικού της πόλης!