Τις τελευταίες μέρες πολλά έχουν ακουστεί για την απεργία των οδηγών φορτηγών δημοσίας χρήσεως, που ήδη βρίσκεται στην τρίτη της μέρα έχοντας δημιουργήσει αναστάτωση στην κυβέρνηση, στην τροφοδοσία των μεγάλων πόλεων με καύσιμα και προϊόντα αλλά και στους καταναλωτές.
Οι τελευταίοι σχεδόν πανικόβλητοι και απελπισμένοι σπαταλούν ώρες αλλά και τις τελευταίες σταγόνες βενζίνης που έχουν τα οχήματά τους μέχρι να βρούνε κάποιο πρατήριο να γεμίσουν τα ρεζερβουάρ.
Την ίδια ώρα οι απεργοί κάνουν λόγο για ειλημμένες αποφάσεις ενώ τονίζουν πως παρά την κουβέντα και της φήμες που έχουν αναπτυχθεί γύρω από το επάγγελμά τους, τα φέρνουν δύσκολα βόλτα καθώς ήδη ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος ενώ τα έξοδα τα τελευταία χρόνια έχουν εκτοξευθεί στα ύψη κυρίως λόγο των αυξήσεων στα καύσιμα και στα διόδια.
Επιπλέον υπεραμύνονται των διεκδικήσεων τους καθώς λένε ότι με τα νέα μέτρα που προωθεί η κυβέρνηση όχι μόνο θα πληγούν οι ίδιοι οικονομικά αλλά και πως ο,τι μείωση υπάρχει στα μεταφορικά των προϊόντων δεν πρόκειται να περάσει στους καταναλωτές αλλά αντιθέτως θα γίνει κέρδος στις τσέπες των βιομηχάνων.
Τονίζουν ακόμα τη δυσκολία του επαγγέλματος, τις ώρες της οδήγησης αλλά και το χρόνο που περνάνε μακριά από την οικογένειά τους καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που παραμένουν στο προορισμό τους και δεν επιστρέφουν αν δεν βρουν κάποιο φορτίο να μεταφέρουν καθώς το κόστος λειτουργίας του φορτηγού είναι πολύ υψηλό. (Χαρακτηριστικά ανέφεραν πως μόνο τα διόδια από Αθήνα μέχρι Ορεστιάδα ξεπερνούν τα 180 Ευρώ).
Δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους ακόμα και αν η κυβέρνηση τους επιστρατεύσει μια και όπως λένε δεν έχουν τίποτα άλλο πια να χάσουν.
Πολλοί κατηγορούν την κυβέρνηση ότι έχει δύο μέτρα και δύο σταθμά, κάνοντας λόγο για επαγγελματικές κατηγορίες που μένουν έξω από τα μέτρα λιτότητας ενώ τονίζουν πως οι βουλευτές δεν τολμούν να πάρουν σκληρά μέτρα για τον εαυτό τους ζώντας στη δική τους πραγματικότητα μακριά από τα προβλήματα, όχι μόνο τα δικά τους αλλά και του λαού.
Δεν είναι μάλιστα λίγοι αυτοί που συγκρίνουν τους πολιτικούς του σήμερα και τον πλούτο τους, με τους πολιτικούς που ξεκίνησαν την σταδιοδρομία τους 30 χρόνια πριν.