Οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης συνεχίζουν να
αντιδρούν στο νομοσχέδιο που προωθεί η κυβέρνηση για την απελευθέρωση του
επαγγέλματός τους, με αποτέλεσμα η αγορά να στεγνώνει από καύσιμα, αλλά και τρόφιμα. Στο χορό των κινητοποιήσεων μπήκαν και οι ιδιοκτήτες φορτηγών Διεθνών Μεταφορών, οι οποίοι είχαν αρχικά διαχωρίσει τη θέση τους, καθώς όπως τονίζουν το νομοσχέδιο τελικά δεν περιλαμβάνει ρυθμίσεις που τους αφορούν.
Εν τω μεταξύ, ελάχιστα πρατήρια βενζίνης τόσο στην Αθήνα όσο και στην επαρχία διαθέτουν πλέον βενζίνη,
δεδομένου ότι τα περίπου 300 ΙΧ βυτιοφόρα, έναντι των 1.500 Δημόσια Χρήσης που
απεργούν, δεν επαρκούν για την τροφοδοσία της αγοράς.Την ίδια ώρα,
παρατηρούνται ελλείψεις σε είδη πρώτης ανάγκης σε πολλές περιοχές,
γεγονός που αναμένεται να ενταθεί αν συνεχιστούν οι κινητοποιήσεις.
Το υπουργείο Μεταφορών τονίζει ότι η
κατάθεση του νομοσχεδίου είναι μονόδρομος, ωστόσο κάλεσε τους απεργούς σε
διάλογο προκειμένου να τους καταθέσουν τις αντιρρήσεις τους. Έτσι σήμερα θα πραγματοποιηθεί συνάντηση με το Γενικό Γραμματέα του υπουργείου Μεταφορών Χ. Τσιόκα, ο οποίος έκλεισε το ραντεβού χθες στον αέρα του δελτίου ειδήσεων του MEGA.
Το ΕΒΕΑ από την πλευρά του ζητά την αναστολή των κινητοποιήσεων τονίζοντας πως «λόγω της σοβαρής οικονομικής συγκυρίας, οφείλουμε να διαφυλάσσουμε τις δυνάμεις μας ως χώρα», επισημαίνοντας ότι το δικαίωμα της απεργίας πρέπει να ασκείται «συνεξετάζοντας πλέον τη βαρύτητα των συνέπειών του στην οικονομία και την κοινωνία, πολύ δε περισσότερο, όταν δεν έχει εξαντληθεί ο διάλογος με την πολιτεία»,
Χθες ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Χάρης Τσιόκας, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο πολιτικής επιστράτευσης.Μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό Real Fm, ο κ. Τσιόκας επισήμανε ότι η κυβέρνηση βρίσκεται σε διαρκή διάλογο με τους απεργούς και ελπίζει στην εξεύρεση λύσης.Κατέστησε ωστόσο σαφές ότι σε αντίθετη περίπτωση, «το κράτος πρέπει να λειτουργήσει συντεταγμένα», καθώς όπως ανέφερε, δεν είναι δυνατόν η οικονομία και ο τουρισμός της χώρας να συνεχίσουν να πλήττονται σε μία τόσο κρίσιμη για τον τόπο περίοδο.