Ένα χάος επικρατεί στο χώρο της εκπαίδευσης στη Μαγνησία. Τα δημοτικά σχολεία θα ξεκινήσουν τη νέα σχολική χρονιά με ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς και κυρίως χωρίς βιβλία για τους μαθητές, όμως απ’ ό,τι φαίνεται εντονότερο πρόβλημα θα αντιμετωπίσουν τα νηπιαγωγεία.
Μέχρι στιγμής αιτήσεις εγγραφών έχουν υποβληθεί για 1.973 νήπια και για 985 προνήπια, ενώ την ίδια στιγμή καταγράφονται οχτώ κενά νηπιαγωγών, τα οποία ενδέχεται να αυξηθούν εάν κάποιοι από τους αναπληρωτές αποφασίσουν να μην αναλάβουν υπηρεσία.
Σύμφωνα με το taxydromos.gr το πρόβλημα ανακύπτει καθώς τα περισσότερα κτήρια στο κέντρο του Βόλου στα οποία στεγάζονται τα νηπιαγωγεία είναι στην πλειονότητά τους ακατάλληλα, με μικρούς χώρους που δεν μπορούν να φιλοξενήσουν πολλά παιδιά.
«Κάνουμε προσπάθειες να απορροφήσουμε όλα τα νήπια. Ήδη υπάρχει πρόβλημα και πολλά νήπια θα φοιτήσουν όχι στο νηπιαγωγείο της γειτονιάς τους αλλά σε όμορα νηπιαγωγεία. Φέτος όμως εξαιτίας και της μη λειτουργίας των Παιδικών Σταθμών του Δήμου δεν θα μπορέσουμε να απορροφήσουμε όλα τα προνήπια», υπογράμμισε ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Γιάννης Παπαϊωάννου.
Ο ίδιος σημείωσε πως σε όσα νηπιαγωγεία είναι δυνατόν αυξάνεται ο αριθμός των μαθητών, για παράδειγμα εάν το όριο είναι 15 νήπια, τότε φέτος σ’ ένα νηπιαγωγείο θα φοιτήσουν 20 ή και 22 με ό,τι συνεπάγεται μία τέτοιου είδους κίνηση.
Η Διεύθυνση είναι εμφανώς προβληματισμένη με το θέμα, καθώς δέχεται συνεχώς τα παράπονα των γονέων που δεν θα μπορέσουν να εγγράψουν στο παιδί τους σε ένα νηπιαγωγείο.
«Η χρονιά ξεκινά με πάρα πολλά προβλήματα. Στα δημοτικά είμαστε οριακά καλυμμένοι με τους δασκάλους. Δεν θα ξεκινήσουμε τάξεις υποδοχής και φροντιστηριακά μαθήματα, ενώ στα νηπιαγωγεία ακόμη δεν έχουμε εικόνα. Τα κενά εκεί είναι αρκετά», σχολίασε ο κ. Παπαϊωάννου.
Πάντως το μόνο σίγουρο είναι πως δεκάδες, ίσως και εκατοντάδες προνήπια, δεν θα μπορέσουν να φοιτήσουν στο σχολείο, ενώ τα νήπια σε πολλές περιπτώσεις θα είναι στοιβαγμένα το ένα πάνω στο άλλο σε νηπιαγωγεία που δεν θα έπρεπε να χρησιμοποιούνται ως χώροι εκπαίδευσης.