Ανεξάρτητα από το πόσο πετυχημένη είναι μια επιχείρηση, πόσο ωραία μουσική παίζει ή πόσο πετυχημένα κοκτέηλ προσφέρει, συχνά ένα bar μένει άδειο. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για κάποιον επιχειρηματία, οχι απλά να διαπιστώνει το πρόβλημα αλλά να το καταγράφει, να βρίσκει τους λόγους και να το αντιμετωπίζει δραστικά. Το Supply.gr παρουσιάζει πέντε βασικούς λόγους που ένα bar δεν γεμίζει και παράλληλα, έξυπνες λύσεις για επιχειρηματίες του κλάδου.
Το οικονομικό επίπεδο της περιοχής
Η οικονομική κρίση μας έχει επηρεάσει όλους, όμως, σε κάποιες περιοχές είναι εντονότερα τα σημάδια της. Γι’αυτό είναι σημαντικό, όταν συμπληρώνεται ο τιμοκατάλογος, να ληφθεί υπόψην η οικονομική κατάσταση της περιοχής. Σε μία εποχή που ο κόσμος προσπαθεί να περιορίσει τα έξοδά του όσο μπορεί, τα ακριβά ποτά δεν έχουν θέση. Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr