Παρά την οικονομική κρίση, μια ελληνική εταιρία καταφέρνει να διατηρήσει τη βιωσιμότητά της και να κερδίζει ολοένα και περισσότερο την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.
Ο λόγος για την Βερόπουλος που και σε αυτές τις γιορτές γέμισε με προϊόντα τα καλάθια του κοινού της, διατηρώντας ταυτόχρονα τις 4.500 θέσεις εργασίας.
Στα παραπάνω συνέβαλε η στρατηγική απόφαση της Βερόπουλος για πώληση του ελληνικού τμήματός της στην εξίσου ελληνική εταιρία METRO.
Με γνώμονα την επιμονή στην ελληνικότητα η Βερόπουλος και η ΜΕΤΡΟ ξεκινούν μία νέα πορεία κοινής ανάπτυξης με τη δημιουργία ενός ισχυρού ελληνικού πόλου στην αγορά των supermarket.
Έτσι, η Βερόπουλος, μια οικογενειακή επιχείρηση που περνά από γενιά σε γενιά, συνεχίζει να αντέχει στο χρόνο εξυπηρετώντας τον Έλληνα καταναλωτή εδώ και δυο αιώνες.
Πώς ξεκίνησε
Η ιστορία της εταιρίας ξεκίνησε από τον προπάππου Παναγιώτη Βερόπουλο το 1818. Η αγάπη του για το εμπόριο τον οδήγησε στη ίδρυση μίας μικρής εταιρίας εμπορίας τροφίμων. Στη συνέχεια η εταιρία πέρασε στα χέρια των παιδιών του και από εκεί στα δικά τους παιδιά, χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης με συνέπεια και συνέχεια μέχρι σήμερα.
Πρόκειται για μια εταιρία που έφτασε κοντά στην καταστροφή δύο φορές στην πορεία της. Το πείσμα όμως της οικογένειας, η αγάπη για τη δουλειά τους και η στήριξη των καταναλωτών είχαν ως αποτέλεσμα την ανάσταση της εταιρίας κάθε φορά.
Η εταιρεία ανδρώθηκε και συνεισέφερε στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. Εισήγαγε για πρώτη φορά την τυποποίηση ελληνικών προϊόντων όπως το ρύζι, τα όσπρια και η ζάχαρη.
Μάλιστα, έγινε η πρώτη εταιρία σε εισαγωγές και δίκτυο πωλήσεων κονσερβών στον ελλαδικό χώρο. Προσανατολίστηκε σε διεθνή πρότυπα εγκαινιάζοντας το καινοτόμα συστήματα οργάνωσης και διανομής, χωρίς όμως να χάσει το πολυτιμότερο συστατικό της ταυτότητάς της: τη γνήσια σχέση με τον καταναλωτή.
Αυτή τη σχέση ακριβώς αποφάσισε να «εξάγει», χτίζοντας σιγά-σιγά μια δυναμική παρουσία που σήμερα αριθμεί 16 καταστήματα στη Σερβία και τα Σκόπια!