Τα αγαπημένα παγωτά της Nestlé συμμετέχουν δυναμικά στην πρωτοβουλία «Συμμαχία για την Ελλάδα», μια ξεχωριστή επικοινωνιακή καμπάνια που για δεύτερη συνεχή χρονιά στοχεύει στην τόνωση της ελληνικής αγοράς, μέσα από τη στήριξη του εσωτερικού τουρισμού.
Με κεντρικό μήνυμα «Ελλάδα, κομμάτι της ψυχής μας», η ιδιαίτερη αυτή εκστρατεία αποτελεί το επιστέγασμα της στενής συνεργασίας των θεσμικών φορέων του ευρύτερου κλάδου της επικοινωνίας με τον ΕΟΤ και το Υπουργείο Πολιτισμού & Τουρισμού, σε μια συντονισμένη προσπάθεια να αφυπνίσουν την ελληνική κοινωνία σχετικά με τον εσωτερικό τουρισμό.
Τα Boss, Nirvana, Magnum, υιοθετώντας πλήρως τις αξίες και τη φιλοσοφία της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας, προβάλουν το μήνυμα της εκστρατείας μέσα από τους ειδικά διαμορφωμένους διαφημιστικούς δείκτες, που βρίσκονται τοποθετημένοι σε επιλεγμένα ψυγεία στις τουριστικές περιοχές της χώρας μας. Παράλληλα, επιχειρούν να αναδείξουν την ελληνικότητάς τους, καθώς παράγονται από υψηλής ποιότητας πρώτες ύλες στο εργοστάσιο της Nestlé στον Ταύρο.