Μπορεί οι εκπτώσεις να έχουν ξεκινήσεις εδώ και αρκετές μέρες όμως παρά την αυξημένη κίνηση σε σχέση με τον προηγούμενο καιρό το αποτέλεσμα είναι μάλλον φτωχό.
Όπως λένε οι έμποροι οπωσδήποτε σε μία πολύ κακή χρονιά από άποψη πωλήσεων, οι μέρες των εκπτώσεων είναι μία ανάσα όμως σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο προηγούμενων ετών, το αποτέλεσμα είναι απογοητευτικό.
Και να σκεφτεί κανείς ότι μεγάλο ποσοστό των υποψήφιων αγοραστών περίμενε υπομονετικά την περίοδο των εκπτώσεων προκειμένου να προχωρήσει σε αγορές προϊόντων.
Από τη μία η κακή οικονομική κατάσταση, οι απανωτοί φόροι και οι περικοπές απανωτές στο εισόδημα και από την άλλη οι ταραχές, οι συνεχείς πορείες αλλά και η κακή ψυχολογία του κόσμου, συνθέτουν ένα σκηνικό κάθε άλλο παρά καλό για καταναλωτές και εμπόρους.
Αν προσθέσουμε σε όλα αυτά το ότι λίγες μόνο μέρες πριν τον Αύγουστο και το κέντρο της πόλης ταλαιπωρείται ακόμα από διαδηλώσεις και πορείες, μόνο τα χειρότερα περιμένουν όλοι από Σεπτέμβριο.
Όλο αυτό έχει οδηγήσει τους καταναλωτές αλλά και τους εμπόρους σε χάραξη νέων στρατηγικών προκειμένου να διαχειριστούν καλύτερα την υπάρχουσα κρίση.
Από τη μία η καταναλωτές διαλέγουν πλέον πολύ προσεκτικά που θα καταθέσουν τα χρήματά τους προσπαθώντας να βρούνε τη χρυσή τομή ανάμεσα σε τιμή και ποιότητα, ενώ οι έμποροι προσπαθούν με συχνή εμπλουτισμό της ποικιλίας, μείωση των τιμών και με προσφορές να κερδίσουν τη εμπιστοσύνη των καταναλωτών.
Χαρακτηριστικό είναι πάντως σύμφωνα με τους εμπόρους, το πως μία θετική ή αρνητική οικονομική είδηση που ανακοινώνεται στα ΜΜΕ επηρεάζει σχεδόν καθημερινά τους καταναλωτές σε βαθμό που να προχωρήσουν ή όχι σε αγορά προϊόντων.