Ο δεύτερος κύκλος της επικοινωνιακής καμπάνιας που υλοποίησαν οι θεσμικοί φορείς του ευρύτερου κλάδου της επικοινωνίας (σύνδεσμος διαφημιζομένων Ελλάδος, ένωση εταιριών ιδιωτικών ραδιοφωνικών σταθμών, ένωση εταιριών διαφήμισης και επικοινωνίας Ελλάδος, ένωση ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας, ένωση παραγωγών κινηματογράφου και τηλεόρασης και ο σύνδεσμος επιχειρήσεων περιοδικού τύπου), που συνεργάστηκαν και δημιούργησαν την κοινωνική καμπάνια «Ελλάδα κομμάτι της ψυχής μας», για την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού στο εσωτερικό της χώρας, βγήκε στον «αέρα».
Η εν λόγω καμπάνια περιλαμβάνει τέσσερα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ τα οποία προβάλλουν τους παραδοσιακούς ξενώνες και τον χειμερινό τουρισμό, τον πολιτισμό, μέσω του νέου μουσείου της Ακρόπολης αλλά και τη ζεστασιά της αθηναϊκή φιλοξενίας και διασκέδασης. Ο δεύτερος κύκλος της επικοινωνιακής καμπάνιας θα ολοκληρωθεί το Νοέμβριο του 2011.
Στην παρέμβαση του ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού επεσήμανε ότι αυτή η πρωτοβουλία μπορεί να αποτελέσει τη βάση για την συνεργασία του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, όπου υπάρχει κοινό συμφέρον και κοινός στόχος.