Η χιονόπτωση συνεχίζεται στη Φθιώτιδα, αλλά με σαφώς λιγότερη ένταση σε σχέση με χθες, γεγονός που επιτρέπει στα μηχανήματα των δήμων και της νομαρχίας να απομακρύνουν το χιόνι από το οδόστρωμα με στόχο την αποκατάσταση της κυκλοφορίας. Συνολικά, 24 ορεινά χωριά παραμένουν αποκλεισμένα στη Δυτική Φθιώτιδα και την Υπάτη.
Στα ορεινά χωριά της Δυτικής Φθιώτιδας το χιόνι έχει φτάσει το 1,5 μέτρο, ενώ στο Μπράλο φτάνει και τα 70 εκατοστά. Από τις 5:00 το πρωί, τα μηχανήματα καθάρισαν το χιόνι στο οδικό δίκτυο Λαμίας – Άμφισσας και έριξαν αλάτι, οπότε η κυκλοφορία των οχημάτων γίνεται χωρίς αλυσίδες. Μικρά προβλήματα παραμένουν στο 51ο χλμ Λαμίας – Άμφισσας.
Στο οδικό δίκτυο Λαμίας – Δομοκού που συνεχίζει προς Καρδίτσα, Τρίκαλα και Λάρισα μέχρι χθες τα μεσάνυχτα επικρατούσε πανικός, καθώς αρκετές νταλίκες είχαν ντεραπάρει, με αποτέλεσμα δεκάδες οδηγοί να εγκλωβιστούν στα χιόνια για πολλές ώρες. Σε πολλά σημεία το χιόνι ξεπερνά τα 60 εκατοστά, ενώ η ύφεση της κακοκαιρίας από το πρωί επέτρεψε στα εκχιονιστικά να ανοίξουν το δρόμο κι έτσι από τα ξημερώματα η συγκοινωνία γίνεται χωρίς αλυσίδες. Η χιονόπτωση καλά κρατεί στα ορεινά χωριά, ωστόσο αποκαταστάθηκε η ηλεκτροδότηση που είχε διακοπεί από το χθες βράδυ σε δύο χωριά.
Έντονη χιονόπτωση σημειώνεται στο δρόμο Λαμίας – Καρπενησίου, κυρίως στην περιοχή του Τυμφρηστού όπου το χιόνι έφτασε το ένα μέτρο, με τα μηχανήματα της περιφέρειας προσπαθούν να κρατήσουν το οδικό δίκτυο ανοιχτό. Η συγκοινωνία αυτή την ώρα γίνεται μόνο με αλυσίδες.
Στην Υπάτη, το ύψος του χιονιού σε κάποιες περιπτώσεις έχει ξεπεράσει το 1,5 μέτρο. Οι δήμοι δίνουν μάχη με το χρόνο για να ανοίξουν τους δρόμους και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους, έως το απόγευμα η κυκλοφορία στην περιοχή θα έχει αποκατασταθεί. Στα ορεινά χωριά που έχουν σημειωθεί διακοπές ηλεκτροδότησης από χθες το βράδυ, τα συνεργεία της ΔΕΗ περιμένουν να αποκατασταθεί η συγκοινωνία για να φτάσουν στα κρίσιμα σημεία και να επισκευάσουν τις βλάβες.
Αρκετά σχολεία δεν λειτουργούν σήμερα στην περιοχή του Δομοκού, αλλά και τα περισσότερα στη Δυτική Φθιώτιδα, κυρίως λόγω της αδυναμίας των λεωφορείων του ΚΤΕΛ να φτάσουν στα χωριά και να μεταφέρουν τους μαθητές.