Τις πρώτες του δηλώσεις μετά την περιπέτεια του γιου του, ο οποίος κατάφερε να σωθεί παρά την πτώση του F-16 του στην Ψαθούρα, έκανε ο πατέρας του καθ’ οδόν προς την Αθήνα.
Ο Δημήτρης Αποστολάκης, μιλώντας στο MEGA και στο LIVE News, σημείωσε: «παραπέρα δεν γνωρίζω κι εγώ. Τώρα κατεβαίνω από Λάρισα – Αθήνα, να δω το παιδί μου. Σε μια επικοινωνία που είχα μαζί του μου είπε ότι είναι καλά, αλλά είχα κακό σήμα. Είμαι καθοδόν για Αθήνα, εύχομαι να πάνε όλα καλά.
Δεν μπορώ να σας μιλήσω, είμαι σε όχι καλή ψυχολογική κατάσταση και κινούμαι προς Αθήνα».
Μιάμιση ώρα πάλευε με τα κύματα ο πιλότος
Μιάμιση ώρα βρισκόταν στη θάλασσα ο πιλότος του F-16 που κατέπεσε το μεσημέρι της Τετάρτης στη νήσο Ψαθούρα, νότια της Χαλκιδικής, κοντά στην Αλόννησο, σημαίνοντας συναγερμό στην Πολεμική Αεροπορία.
Ειδικότερα, το μονοθέσιο Block 52+ της Πολεμικής Αεροπορίας κατέπεσε στις 13:33 και ο πιλότος περισυνελέγη σώος από ελικόπτερο Super Puma στις 15:02 και κατευθύνεται στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας.
Η ανακοίνωση του ΓΕΑ:
Όπως ανακοινώθηκε από το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας, ο χειριστής του αεροσκάφους F-16 Block 52+ της 337 Μοίρας της 110 Πτέρυγας Μάχης, το οποίο κατέπεσε στη θαλάσσια περιοχή Ψαθούρας, περισυνελέγη σώος από ελικόπτερο Super Puma της 130 σμηναρχίας Μάχης της Πολεμικής Αεροπορίας στις 15:02 και κατευθύνεται στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας.
Το χρονικό
Το F-16 κατέπεσε στις 13:33 το μεσημέρι στη νήσο Ψαθούρα. Ο χειριστής του κατάφερε να ενεργοποιήσει εγκαίρως το εκτινασσόμενο κάθισμά του και να πέσει στη θάλασσα και αμέσως ξεκίνησε η επιχείρηση έρευνας και διάσωσης, αφού οι συνάδελφοί του, που έπαιρναν μέρος στον ίδιο εκπαιδευτικό σχηματισμό με εκείνον, ήταν ουσιαστικά αυτόπτες μάρτυρες της πτώσης του F-16.
Το F-16 είχε απογειωθεί από τη Λάρισα και βρισκόταν σε σχηματισμό μαζί με άλλα τρία μαχητικά αεροσκάφη.
To F-16C/D Block 52+ Fighting Falcon
Η ελληνική Πολεμική Αεροπορία είναι η πρώτη αεροπορία στον κόσμο που εξοπλίστηκε με τη συγκεκριμένη έκδοση F-16, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην ιστοσελίδα της. Το εν λόγω αεροσκάφος είναι μία βελτιωμένη έκδοση του BLOCK 50 με προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα και εξελιγμένο κινητήρα.
Τα ελληνικά BLOCK 52+ ανήκουν στις 340, 343 και 337 μοίρες με χαρακτηριστικά κλήσης «Αλεπού, «Αστέρι» και «Ghost» αντίστοιχα.
Επιχειρούν από τις αεροπορικές βάσεις της Σούδας (115 ΠΜ) και Λάρισας (110 ΠΜ).
Τεχνικά χαρακτηριστικά/Επιδόσεις
Πλήρωμα: 1 (C model), 2 (D model)
Κινητήρας: 1 Pratt & Whitney F100-PW 229/Ώση: 29.100 λίβρες
Εκπέτασμα Πτερύγων: 9.96μ
Μήκος: 15.06μ
Μέγιστη ταχύτητα: 2.173χμ. την ώρα ή 2.05 Mach
Μέγιστο ύψος: 15.240μ. ή 50.000 πόδια