Η Κωτσόβολος, κορυφαίος προορισμός τεχνολογίας, αναδείχθηκε “Digital Brand of the Year 2023 ” για το 2023 στα φετινά Digital Media Awards.
Το digital mindset των ανθρώπων της, οι οποίοι κάθε φορά αξιοποιούν όλα τα διαφορετικά digital & social media και διαμορφώνουν μοναδικό και στοχευμένο περιεχόμενο που ξεχωρίζει για τη φρεσκάδα, τη δημιουργικότητα και το impact που δημιουργεί, οδήγησαν την Κωτσόβολος να αποσπάσει, εκτός από την κορυφαία διάκριση της βραδιάς, 8 ακόμα βραβεία. Συγκεκριμένα:
- Platinum βραβείο στην κατηγορία «Best CSR Award» για το ντοκιμαντέρ που οι ίδιοι οι άνθρωποι της Κωτσόβολος δημιούργησαν με πρωταγωνίστρια τη μικρή Κωνσταντίνα και τίτλο «ΔΥΝΑΤΗ. Μία αληθινή ιστορία για την τεχνολογία και τον άνθρωπο»
- 2 gold βραβεία στις κατηγορίες «Best Use of Video in Native Advertising» & «Best Engagement Strategy» για το ντοκιμαντέρ «ΔΥΝΑΤΗ. Μία αληθινή ιστορία για την τεχνολογία και τον άνθρωπο», καθώς και για το Black Friday project «Οι Μάγκες του Κωτσόβολου».
- 3 silver βραβεία στις κατηγορίες «Best e-newsletter», «Creative Use of Cross Μedia» & «Creative Use of Innovative Formats» για τα γεμάτα περιεχόμενο και δημιουργικότητα e-newsletters της Κωτσόβολος, για το ντοκιμαντέρ «ΔΥΝΑΤΗ. Μία αληθινή ιστορία για την τεχνολογία και τον άνθρωπο», καθώς και για το project KMERS που υλοποιήθηκε στον κόσμο του Metaverse, και συγκεκριμένα στο Roblox.
- 2 bronze βραβεία στις κατηγορίες «Most Creative Native Advertising Campaign» & «Creative Use of Cross Μedia» για τον ήρωα της Κωτσόβολος που μοιράζεται tips εξοικονόμησης, τον «ΕξοικονοΜάκη» και για το Black Friday project «Οι Μάγκες του Κωτσόβολου».
Σε μια ψηφιακή εποχή, η Κωτσόβολος αξιοποιεί τα ψηφιακά μέσα και δημιουργεί ξεχωριστές digital καμπάνιες, που στόχο έχουν να εκπαιδεύσουν το κοινό και να του προσφέρουν προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, μοναδικές εμπειρίες και πολλαπλές λύσεις που κάνουν τη Ζωή του Καλύτερη