Δυσαρέσκεια εκφράζουν οι εταιρείες Βίκος, Λουξ και ΕΨΑ για τη στάση του υπουργείου Πολιτισμού στη διαμάχη τους με την Coca Cola. Αιτία, η επικοινωνιακή στρατηγική της τελευταίας σχετικά με τη χρήση εθνικών συμβόλων στις συσκευασίες της.
«Οι εταιρείες Βίκος, Λουξ και ΕΨΑ σε απάντηση της ανακοίνωσης που εξέδωσε το Υπουργείο Πολιτισμού αναφορικά με την εξώδικη διαμαρτυρία τους σχετικά με την επικοινωνιακή στρατηγική της Coca Cola Hellas και την χρήση εθνικών συμβόλων στις συσκευασίες της, εκφράζουν την έντονη δυσαρέσκειά τους σχετικά με την αντίδραση του Υπουργείου στο καίριο ζήτημα της σαφούς εμπορευματοποίησης των εθνικών μνημείων της χώρας αλλά και της αποφυγής είσπραξης τελών εις βάρος του ταμείου δημοσίων εσόδων», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Βίκος.
Στην ίδια ανακοίνωση, η εταιρεία σημειώνει πως «με τη στάση του Υπουργείου Πολιτισμού γίνεται ξεκάθαρη η εμμονή του στην στήριξη της άποψης ενός προσώπου με σχέση έμμισθης εντολής και πάγιας αντιμισθίας , την οποία φαίνεται να υιοθετεί εκ του προχείρου ανώτερη υπάλληλος , χωρίς να έχει επιζητηθεί η γνωμοδότηση του νομικού Συμβουλίου του κράτους ή κάποιου άλλου οργάνου αρμοδίου για την επίλυση τόσο σοβαρών ζητημάτων που αφορούν το Υπουργείο Πολιτισμού.
Επιπλέον, καθίσταται σαφές για μια ακόμα φορά ότι η Λουξ, ΕΨΑ και Βίκος με τις ενέργειες που ακολουθούν δεν επιδιώκουν ίδιον οικονομικό όφελος , αντιθέτως κοινός και μοναδικός στόχος τους παραμένει ο άμεσος περιορισμός παράνομων πρακτικών εμπορευματοποίησης των εθνικών μας συμβόλων αλλά και φαινομένων αθέμιτου ανταγωνισμού.
Αξίζει να τονιστεί ότι οι τρεις εταιρείες-Μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, η ΕΨΑ, Βίκος και Λουξ δεν υψώνουν καμία κομματική σημαία στη διαμάχη που διαφαίνεται ότι έχει προκύψει ανάμεσα στην κυβέρνηση και την αντιπολίτευση».
Κλείνοντας, ενώ όλη η Ελλάδα αντιλαμβάνεται την εμπορική χρήση και εκμετάλλευση των εθνικών μας συμβόλων, το ΥΠΠΟΑ βλέπει “παιδιά που ζωγραφίζουν” ενώ άλλοι θησαυρίζουν».
Δείτε εδώ την απάντηση του υπουργείου Πολιτισμού σε Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ για την Coca Cola