H Optima bank, σε μόλις 2 χρόνια λειτουργίας κατάφερε, εκτός των πολλών εγχώριων διακρίσεών της, να αποσπάσει ακόμα μια διεθνή διάκριση. Αναδείχθηκε νικήτρια για το “Brand Design – Corporate Brand” στην κατηγορία “Excellence in Brand Strategy and Creation”στη φετινή διοργάνωση των German Brand Awards.
Ο διεθνούς φήμης γερμανικός θεσμός που στοχεύει στην ενδυνάμωση και αριστεία του branding, αναγνώρισε στην Optima bank την ξεχωριστή τραπεζική φιλοσοφία που πρεσβεύει μέσω της σύγχρονης εταιρικής της ταυτότητας. Η ανεξάρτητη και καταξιωμένη επιτροπή του, με γνώμονα αντικειμενικά κριτήρια, αξιολόγησε πάνω από 1.200 υποψηφιότητες για να καταλήξει σε αυτές που ξεχώρισαν, μεταξύ αυτών και της Optima bank.
Το όνομα Optima εκφράζει το κεντρικό μήνυμα και τη φιλοσοφία μιας νέας τράπεζας, που στοχεύει να προσφέρει τη βέλτιστη τραπεζική εμπειρία, εμπνέοντας αισιοδοξία για το μέλλον της ελληνικής οικονομίας. Όλη αυτή η ζωντάνια αντικατοπτρίζεται παντού στη phygital παρουσία της τράπεζας, τόσο στη φωτεινή χρωματική της παλέτα σε μωβ και έντονο πορτοκαλί, όσο και στη δυναμική, απλή και μοντέρνα γραμματοσειρά της που πρεσβεύει το τρίπτυχο “Απλή. Ευέλικτη. Σύγχρονη’’.
Τη στρατηγική και τον σχεδιασμό του branding της Optima bank έχει αναλάβει η κορυφαία εταιρία στον κλάδο, Red design consultants.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Optima bank, κ. Δημήτριος Κυπαρίσσης, δήλωσε σχετικά με τη βράβευση:
“Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τη διάκρισή μας στον διεθνή θεσμό των German Brand Awards, καθώς η βράβευσή μας λειτουργεί ως επιστέγασμα της προσπάθειας μας να δημιουργήσουμε μια σύγχρονη εταιρική ταυτότητα, που θα αποτυπώνει την ξεχωριστή φιλοσοφία της Optima bank. Στόχος μας ήταν από την πρώτη μέρα να δημιουργήσουμε μια τράπεζα που δεν θα θυμίζει σε τίποτα όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα και αυτού του είδους οι διεθνείς αναγνωρίσεις δικαιώνουν την επιλογή μας. Δεσμευόμαστε απέναντι στην κοινωνία, τους πελάτες και τους μετόχους μας ότι θα συνεχίσουμε όπως ξεκινήσαμε: με φρέσκιες ιδέες και όραμα να παρέχουμε τη βέλτιστη τραπεζική εμπειρία.’’