Προς τη σωστή κατεύθυνση κινείται, σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων του ΤΑΙΠΕΔ για τα κύρια περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας.
Συγκεκριμένα, όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση του ΣΕΤΕ «γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στη διασφάλιση από το ΤΑΙΠΕΔ ότι οι χρεώσεις στα περιφερειακά αεροδρόμια δεν θα αυξηθούν πέρα από τα σημερινά επίπεδα, μετά την παραχώρηση, παρά μόνο όταν υλοποιηθεί πλήρως σειρά επενδύσεων από τον ανάδοχο κατά τα πρώτα χρόνια διαχείρισης. Αυτό σημαίνει πως οι επιβάτες και οι αεροπορικές εταιρείες δεν θα χρειαστεί να πληρώνουν υψηλότερο αντίτιμο πριν βιώσουν αισθητά βελτιωμένες υπηρεσίες. Ιδιαίτερα θετικό είναι επίσης το γεγονός πως ακόμα και μετά την ολοκλήρωση των απαιτούμενων επενδύσεων και αναβαθμίσεων των περιφερειακών αεροδρομίων, οι συνολικές χρεώσεις των επιβατών και των αεροπορικών εταιρειών δεν θα ξεπερνούν τα 20 ευρώ ανά επιβάτη».
Όπως επισημαίνεται, «τα δυο παραπάνω σημεία είναι ιδιαίτερης σημασίας για τη μελλοντική ανάπτυξη του τουρισμού της Ελλάδας. Είναι θετικό ότι τόσο το ΤΑΙΠΕΔ, όσο και η ελληνική κυβέρνηση δείχνουν να αντιλαμβάνονται τη σημαντικότητα της ανταγωνιστικότητας στο επίπεδο των χρεώσεων των αεροδρομίων, με την παράλληλη ανάπτυξη της ποιότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, προς όφελος της οικονομίας της χώρας και των τοπικών κοινωνιών».
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, «πεποίθηση του ΣΕΤΕ παραμένει ότι τόσο η κυβέρνηση, όσο και το ΤΑΙΠΕΔ θα πρέπει να αποκαταστήσουν την ανταγωνιστικότητα των τελών του, στην κατεύθυνση που άλλωστε έχουν αποφασίσει και για τα μικρότερα περιφερειακά αεροδρόμια, επιμηκύνοντας αντίστοιχα τον χρονικό ορίζοντα της σύμβασης. Για τον ΣΕΤΕ, η ανάκτηση της ανταγωνιστικότητας των τελών του μητροπολιτικού αεροδρομίου της χώρας -το οποίο ήδη προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία στους επισκέπτες του και έχει ως υποδομή σημαντικά περιθώρια αύξησης της χωρητικότητάς του- παραμένει ένα από τα σημαντικότερα προαπαιτούμενα για την περαιτέρω εξέλιξη της δυναμικής του τουρισμού της πρωτεύουσας».