Οι Ρώσοι έχουν αρχίσει να ξοδεύουν πολύ περισσότερα χρήματα για δώρα την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Συνολικά τον τελευταίο χρόνο το 2019 είχαν ξοδέψει 146 εκατομμύρια δολάρια, η 25 εκατομμύρια δολάρια (21%) περισσότερα σε σχέση με το 2017, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε μεγάλη εταιρεία πιστωτικών καρτών.
Παρόμοια τάση παρατηρείται σε όλο τον κόσμο, όπου καταγράφονται την περίοδο 11-14 Φεβρουαρίου αυξήσεις της τάξεως του 31%.
Μια άλλη διεθνής τάση, την οποία κατέγραψε η έρευνα που πραγματοποιήσε η MasterCard είναι ότι τα παραδοσιακά λουλούδια και κοσμήματα που δίνονταν την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου αντικαταστάθηκαν σταδιακά από ευχητήριες κάρτες και φθηνότερα δώρα. Γενικά τα ρομαντικά ταξίδια στην Ρωσία που γίνονται την περίοδο αυτή αυξήθηκαν κατά 17% από το 2017, σύμφωνα με την έρευνα. Οι Ρώσοι ξόδεψαν τον περασμένο χρόνο περισσότερα από 60 εκατομμύρια δολάρια για αεροπορικά εισιτήρια.
Επίσης τα τελευταία τρία χρόνια αυξήθηκε ο αριθμός των Ρώσων που κλείνουν σουίτες στα ξενοδοχεία για να γιορτάσουν την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Οι κρατήσεις αυξήθηκαν κατά 59% και οι δαπάνες που αφορούν στις κρατήσεις αυξήθηκαν κατά 18%.
Τα ρομαντικά δείπνα στα εστιατόρια επίσης παρουσιάζουν άνοδο. Οι δαπάνες που έγιναν στα ρωσικά εστιατόρια, οι οποίες είχαν εκτοξευθεί το 2017 στο 47%, σημείωσαν αύξηση 26% φθάνοντας τα 43,8 εκατομμύρια το 2019.
Επιπλέον οι Ρώσοι σύμφωνα με την έρευνα άρχισαν να ξοδεύουν περισσότερα με τις κάρτες τους την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, αυξάνοντας ραγδαία τις δαπάνες τους κατά 39% από το 2017.