Ορισμένα καταστήματα KFC στη Βρετανία πρόκειται να παραμείνουν κλειστά για την υπόλοιπη εβδομάδα, ανακοίνωσε χθες Τρίτη η εταιρεία καθώς συνεχίζεται η κρίση στις παραλαβές προϊόντων αφήνοντας έτσι ανικανοποίητους πολλούς πιστούς πελάτες της αλυσίδας ταχυφαγείων.
Περίπου 450 από τα 900 καταστήματα της αλυσίδας παρέμειναν χθες βράδυ κλειστά εξαιτίας των «λειτουργικών ζητημάτων» καθώς η γερμανική εταιρεία DHL, με την οποία πλέον συνεργάζεται η KFC, δεν την έχει προμηθεύσει με πουλερικά.
Σημειώνεται ότι κάθε μέρα κοστίζει 1 εκατ. λίρες στην εταιρεία…
«Κάθε μέρα πραγματοποιούνται περισσότερες παραδόσεις», δήλωσε ένας εκπρόσωπος της KFC.
«Ωστόσο, αναμένουμε ότι θα συνεχιστούν τα προβλήματα σε κάποια εστιατόρια για την υπόλοιπη εβδομάδα, γεγονός που σημαίνει ότι ορισμένα θα είναι κλειστά και άλλα θα λειτουργούν με περιορισμένο μενού ή για λιγότερες ώρες».
Το πρόβλημα προέκυψε το Σαββατοκύριακο όταν η KFC συνήψε συμβόλαιο με την εταιρεία διεθνών μεταφορών DHL, οδηγώντας στο κλείσιμο 700 από τα καταστήματά της στη Βρετανία.
«Ξεκινήσαμε συνεργασία με έναν νέο εταίρο, αλλά υπάρχουν κάνα-δυό προβλήματα. Η παράδοση φρέσκων πουλερικών σε 900 εστιατόρια σε όλη τη χώρα είναι αρκετά σύνθετη υπόθεση, ανακοίνωσε η KFC.
Γνωρίζουμε ότι αυτό μπορεί να προκάλεσε πρόβλημα σε κάποιους από εσάς τις τελευταίες ημέρες και να σας απογοήτευσε όταν θέλατε το μενού σας κοτόπουλου, πρόσθεσε η εταιρεία.
Με κάποιους από τους πελάτες να εμφανίζουν… στερητικό σύνδρομο, ένα αστυνομικό τμήμα του Λονδίνου έγραψε στο Twitter: «Σας παρακαλούμε μη μας απασχολείτε για την κρίση με τα KFC-δεν είναι θέμα της αστυνομίας αν το αγαπημένο σας εστιατόριο δεν σερβίρει το μενού της προτίμησής σας».
Ο διευθυντής λιανικών πωλήσεων της DHL Τζον Μπάουλτερ δήλωσε ότι η εταιρεία εργάζεται για την επιστροφή των υπηρεσιών της στα φυσιολογικά επίπεδα το συντομότερο δυνατό.